مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام مدیرعامل راه‌آهن خبر داد;

راه‌اندازی خط ثابت گردشگری ریلی تهران-سوادکوه/ سامانه جامع مسافری راه‌اندازی می‌شود

عصر ساختمان- قائم مقام مدیرعامل راه‌آهن از راه‌اندازی خط ثابت گردشگری ریلی تهران-سوادکوه و راه‌اندازی سامانه جامع مسافری راه‌آهن خبر داد.

راه‌اندازی خط ثابت گردشگری ریلی تهران-سوادکوه/ سامانه جامع مسافری راه‌اندازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، مهدی خدایی بعدازظهر امروز پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی از رونمایی خط ثابت گردشگری تهران-سوادکوه خبرداد و گفت: در دنیا، گردشگری‌های ریلی مورد اقبال گردشگران است و شامل گردشگری طولانی‌مدت مثلاً بین یک تا 2 هفته در قالب تور یا گردشگری‌های کوتاه مدت ریلی است.

    قائم مقام مدیرعامل راه‌آهن افزود: پیش از این برای مقصد ایران از مبداء کشورهای مختلف اروپایی و غیره درخواست‌هایی برای راه‌اندازی خطوط ریلی گردشگری انجام شد اما به تازگی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در مسیرهای داخلی هم تورهای ریلی راه‌اندازی شود.

    خدایی ادامه داد: نوروز سال 96 در محور خوزستان قطار گردشگری راه‌اندازی کردیم که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و درخواست مسافران و گردشگران این بود که چنین تورهای ریلی در داخل کشور افزایش یابد.

    وی بیان کرد: امروز در نمایشگاه بین‌المللی راه‌آهن از خط ثابت گردشگری تهران-سوادکوه رونمایی کردیم که این خط در پایان هر هفته راه‌اندازی می‌شود و مسافران می‌توانند از زیبایی‌های این مسیر ریلی و مقصد در قالب قطار گردشگری استفاده کنند و سپس به تهران بازگردند.

    خدایی همچنین به راه‌اندازی سامانه جامع مسافری اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در کشور سامانه جامع مسافری راه‌اندازی شد.

    قائم مقام مدیرعامل راه‌آهن امکان مشاهده وضعیت قطار از نظر کیفیت و خدمات را یکی از ویژگی‌های این سامانه عنوان کرد و گفت: قابلیت پیگیری هر یک از قطارهای مسافری،امکان مشاهده همه دستورالعمل‌های حوزه مسافری و ذخیره‌سازی آنها در کامپیوتر شخصی امکان مشاهده وضعیت همه مأموران قطارهای مسافری و امکان ارتباط با سیستم فروش بلیت قطار را از دیگر ویژگی‌های سامانه جامع مسافری راه‌آهن عنوان کرد.

    خدایی ادامه داد: مسافران می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی www.pcs.rai.ir مشاهده کنند.

    خدایی همچنین از راه‌اندازی سامانه جامع آژانس‌ها توسط راه‌آهن خبرداد و گفت: اعلام اخبار و رویدادها در زمینه صنعت ریلی، ثبت‌نام اولیه جهت اخذ نمایندگی فروش بلیت قطار از ویژگی‌های این سامانه جامع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار