مدیران خودروعصر اعتبار

تندگویان مطرح کرد؛

در حوزه بحران از لحاظ تجهیزات با مشکل مواجه هستیم

عصر ساختمان- نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده در حوزه بحران از لحاظ تجهیزات با مشکل مواجه هستیم و متاسفانه شهرداری تهران در مدیریت بحران شهر تنها است.

در حوزه بحران از لحاظ تجهیزات با مشکل مواجه هستیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد مهدی تندگویان نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آمادگی مدیریت بحران شهر تهران برای مقابله با بلایای طبیعی، اظهار داشت: شهر تهران، مدیریت بحران عملیاتی و علمی ندارد و هیچ نوع مانور بحرانی نیز در این شهر برگزار نشده است.

    وی با بیان اینکه هیچ کدام از نهادها آمادگی لازم را برای همکاری با شهرداری تهران ندارند، افزود: بر اساس اطلاعات به دست آمده در حوزه بحران از لحاظ تجهیزات به شدت دچار مشکل هستیم.

    نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه حادثه پلاسکو آزمایش خوبی بود تا کاستی های مدیریت بحران در شهر آشکار شود اظهار کرد:بدون شک اگر در شهر تهران اتفاقی رخ دهد با مشکلات فراوانی رو به رو خواهیم شد .

    تندگویان تاکید کرد: مدیریت بحران باید قبل از وقوع حادثه مانورهای خود را به طور کامل انجام دهد تا میزان آمادگی و کاستی های خود را در شرایط بحرانی بشناسد.

    وی با بیان اینکه سازمان هایی که با شهرداری تهران برای تقویت مدیریت بحران همکاری نمی کنند باید معرفی شوند، تصریح کرد: بدون تردید باید نقاط ضعف در مدیریت بحران شهر را کشف کنیم چراکه هیچ نوع گزارش عملیاتی از ضعف هایی که ممکن است در خصوص مدیریت بحران وجود داشته باشد، نداریم.

    نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تنها ادعای مدیران نداشتن امکانات و هماهنگ نبودن سازمان ها برای تقویت مدیریت بحران است، تاکید کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده حتی یک بار هم این موضوع تست نشده به همین دلیل معتقدم ما تخصص های لازم  را در این زمینه نداریم.

    تندگویان تاکید کرد: باید لیست افراد متخصصی که با مدیریت بحران همکاری می کنند در اختیار شورای اسلامی شهر تهران قرار گیرد تا در این صورت بتوانیم بخشی از مشکلات موجود در مدیریت بحران را حل کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار