مدیران خودروعصر اعتبار

پارسال ۹۹۶ نقطه حادثه خیز با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار اصلاح شد

عصر ساختمان- مدیرکل دفتر ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده ای اعلام کرد پارسال ۹۹۶ نقطه حادثه خیز با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار اصلاح شد و اصلاح ۵۰۰ نقطه جدید از فهرست یک هزار و ۵۸۵ نقطه حادثه خیز در برنامه امسال قرار دارد.

پارسال ۹۹۶ نقطه حادثه خیز با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار اصلاح شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، رضا اکبری در جلسه هشتاد و پنجم کمیسیون ایمنی راه‌ها افزود: یک هزار و 585 نقطه پرتصادف در جاده‌های کشور شناسایی و اولویت‌بندی شده است و استان‌های فارس و خوزستان از نظر تعداد نقاط حادثه خیز در بالاترین رتبه قرار دارند.
    وی بیان داشت: پس از مشخص شدن پراکندگی‌ و موقعیت نقاط پرتصادف روی نقشه راه‌ها و تهیه بانک اطلاعاتی، فهرست همه این نقاط از سوی دبیر کمیسیون ایمنی راه‌ها به استانداران سراسر کشور ابلاغ شد.
    اکبری ادامه داد: در گام بعدی باید در مدت یک ماه، علائم آشکارسازی در همه این نقاط نصب و در مدت 6 ماه، تهیه طرح ایمن‌سازی برای مطالعه به مهندس مشاور واگذار ‌شود تا در مدت یک ماه نسبت به بازدید ایمنی و کنترل و تامین الزامات ایمنی راه اقدام های لازم انجام شود.
    وی اضافه کرد: برخی طرح های نیمه‌کاره و در دست اقدام در راه‌های کشور موجود است که آنها نیز با عنوان نقاط پرحادثه در سنوات قبل شناسایی و مشخص شده‌ که شامل ساخت راه، پل، تونل و تقاطع هم‌سطح و غیر هم‌سطح نیز جزو آنهاست.
    مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری افزود: پارسال اعتبارهای برای آشکارسازی 996 نقطه در قالب جدولی به استان‌ها ابلاغ شد که رقم تخصیصی بر مبنای توزیع یک هزار و 585 نقطه بود.
    این مسوول در سازمان راهداری ادامه داد: پس از آن 2 فرم ساده و صورتجلسه نیز برای استان‌ها فرستاده شد تا اقدام های انجام‌ شده را در آن ذکر و با تصویر به امضای سه مدیر استانی شامل فرمانده پلیس‌راه، مدیرکل راهداری و مدیرکل راه و شهرسازی برسد.
    به گزارش ایرنا، نقاط حادثه خیز در افزایش حوادث رانندگی در راه های کشور بسیار تاثیرگذار است و وزارت راه و شهرسازی درصدد است برای کاهش حوادث رانندگی هر سال با تامین اعتبارات مورد نیاز نسبت به رفع این نقاط و اصلاح آنها اقدام کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو