مدیران خودروعصر اعتبار

۹۷ واحد منزل مسکونی مددجویی در سالروز آزادی خرمشهر به نیازمندان گیلانی اهدا می‌شود

عصر ساختمان- فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها بود گفت: به‌مناسبت سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر ۹۷ واحد منزل مسکونی مددجویی به نیازمندان گیلانی اهدا می‌شود.

۹۷ واحد منزل مسکونی مددجویی در سالروز آزادی خرمشهر به نیازمندان گیلانی اهدا می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌مناسبت بزرگداشت سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: مشارکت بیش از 41 میلیون نفر و بیش از 70 درصد ملت ایران اسلامی در انتخابات، برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

    فرمانده سپاه قدس استان گیلان، انتخابات را نماد بزرگ مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی عنوان کرد و با بیان اینکه این انتخابات در اوج امنیت و آرامش در کشور برگزار شد افزود: برای منتخبان این انتخابات آرزوی موفقیت داریم.

    عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه روزی که شهر خرمشهر اشغال شد دارای 25 هزار نفر سکنه بود تصریح کرد: شهر خرمشهر 4 بار مورد تجاوز و اشغال دشمنان قرار گرفت و تا قبل از انقلاب اسلامی هر بار با دادن هزاران امتیاز به دشمنان این شهر باز پس گرفته شد.

    وی با اشاره به اینکه اشغال خرمشهر توسط حکومت بعث عراق 20 ماه به طول انجامید خاطرنشان کرد: رزمندگان جمهوری اسلامی با درایت امام خمینی (ره) و برکت خون شهدا، خرمشهر را بدون دادن کوچک‌ترین امتیاز از اشغال حکومت بعث عراق آزاد کردند.

    فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تقوا و اخلاص در زرمندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب آزادسازی خرمشهر شد تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در عملیات بیت المقدس 6 هزار شهید تقدیم انقلاب کرد.

    عبدالله‌پور با اشاره به اینکه 262 شهید از شهدای عملیات بیت المقدس از رزمندگان استان گیلان بودند تصریح کرد: به‌ازای هر 23  شهید از شهدای عملیات بیت المقدس یک رزمنده گیلانی وجود دارد و این امر بیانگر رشادت رزمندگان گیلانی است.

    وی با بیان اینکه رزمندگان جمهوری اسلامی در عملیات بیت المقدس 19 هزار نظامی عراقی را اسیر کرده و 16 هزار نفر را به هلاکت رساندند خاطرنشان کرد: در عملیات بیت المقدس بیش از 53 هواپیما از نیروی بعث عراق توسط رزمندگان جمهوری اسلامی گرفته شد.

    فرمانده سپاه قدس گیلان توانمندی عملیاتی و سرعت غیرقابل پیش‌بینی رزمندگان جمهوری اسلامی در عملیات بیت المقدس را گسترده عنوان کرد و گفت: در مقابل این توانایی، نیروهای بعث عراق توان جنگیدن را از دست داده و رزمندگان ایران اسلامی 24 شبانه روز یک‌نفس جنگیدند.

    عبدالله‌پور آزادسازی خرمشهر را یک اقدام مافوق طبیعی دانست و با اشاره به اینکه فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌ها بود خاطرنشان کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر یک افتخار ماندگار ملی و بیانگر اراده استوار ملت ایران اسلامی است.

    وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و با تاکید بر اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری وقتی ملتی مومن و استوار باشد با تکیه به توان داخلی در تمامی میدان‌ها پیروز می‌شود افزود: آزادی خرمشهر برای ملت ایران درس آزادگی، اراده و ایستادگی است و نباید این درس را به فراموشی سپرد.

    فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برنامه‌های گسترده گرامیداشت سوم خرداد و با بیان اینکه از سه ماه گذشته پیرامون این مناسبت 21 جلسه در استان برگزار شده است بیان داشت: سوم خرداد به‌مناسبت آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در ستاد سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود.

    عبدالله‌پور یادواره شهدای عملیان بیت المقدس با محوریت شهیدان دانا و حق وردیان، سخنرانی فرماندهان سپاه پیش از خطبه‌های نماز جمعه و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از برنامه‌های بزرگداست آزادسازی خرمشهر در استان گیلان دانست و گفت: در ایام گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر 97 واحد منزل مسکونی به مددجویان گیلانی اهدا می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه افتتاح 24 پروژه ساختمانی و رونمایی از 4 عنوان کتاب، تجلیل از خادمان شهدا و دست‌اندرکاران راهیان نور و گلباران مزار شهدا از اعم برنامه‌های گرامیداشت ایام مذکور است گفت: اعزام تیم‌های درمانی به روستاهای محروم شهرستان‌های آستارا، رودسر و ماسال  توسط بسیج جامعه پزشکی از دیگر برنامه‌های سپاه قدس گیلان در گرامیداشت سوم خرداد است.

    فرمانده سپاه قدس  استان گیلان، برنامه‌های گرامیداشت آزادسازی خرمشهر را در استان گیلان گسترده عنوان کرد و افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در 5 نقطه شهر، خاطره گویی در مساجد و ادارات توسط راویان رزمنده و پیاده روی و کوه نوردی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار