مدیران خودروعصر اعتبار

کشاورزیان:

ادارات کل راه و شهرسازی خود را درگیر مسائل مربوط ایمنی حمل‌ونقل نمی‌کنند

عصر ساختمان- رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: برای پیگیری و استمرار برگزاری جلسات، دبیری کمیسیون ایمنی راه‌های استان‌ها از ادارات کل راه و شهرسازی به مدیران کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها واگذار شود.

ادارات کل راه و شهرسازی خود را درگیر مسائل مربوط ایمنی حمل‌ونقل نمی‌کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، داود کشاورزیان در هشتاد و پنجمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها پیشنهاد کرد دبیری کمیسیون ایمنی راه‌های استان‌ها با موافقت وزیر راه و شهرسازی به ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای واگذار و برگزاری مستمر جلسات کمیسیون ایمنی راه‌ها از آن‌ها مطالبه شود.

    وی افزود: با توجه به ادغام بخش راهداری با حمل‌ونقل و پایانه‌های استان‌ها، ادارات کل راه و شهرسازی خود را همانند گذشته درگیر مسائل مربوط ایمنی حمل‌ونقل نمی‌کنند. از طرفی جهت‌گیری وزارت راه و شهرسازی، انتخاب مدیرانی با گرایش مسکن و شهرسازی برای ادارات کل استانی بوده است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌طوری‌که در صورت هرگونه پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرد پیگیر را به سمت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هدایت می‌کند.

    پیشنهاد تشکیل معاونت حمل‌ونقل در ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها

    تقی زاده معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی نیز در ادامه این کمیسیون بیان داشت: هم‌اکنون پیشنهاد شده در هر یک ادارات کل راه و شهرسازی یک معاونت حمل‌ونقل تشکیل شود تا به مسئله ایمنی پرداخته شود؛ اما تا زمان تصویب آن می‌توان از پیشنهاد آقای کشاورزیان استفاده کرد.

    بخارایی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  پیشنهاد کشاورزیان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مسئله اصلی برگزار شدن آن است؛ لذا برای پررنگ‌تر شدن اهمیت برگزاری کمیسیون‌ها در سطح استان‌ها وزرا یا معاونان وزرا در برخی جلسات کمیسیون‌ها شرکت کنند.

    تقی زاده خاطرنشان کرد: بهتر است پیشنهاد کشاورزیان از سوی مرکز بررسی شود و به‌عنوان دستور جلسه در کمیسیون مطرح شود. همچنین شاخص‌های ارزیابی انتخاب کمیسیون‌های ایمنی برتر مورد بررسی قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار