مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل ثبت اسناد مازندران عنوان کرد:

پیشرفت ۳۰۰ درصدی در صدور سند مالکیت برای موقوفات بلامعارض

عصر ساختمان- بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: در صدور اسناد مالکیت موقوفات بلا معارض که صحت وقف آن‌ها محرز شده باشد بیش از ۳۰۰ درصد پیشرفت نسبت به اهداف داشته ایم.

پیشرفت ۳۰۰ درصدی در صدور سند مالکیت برای موقوفات بلامعارض
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از میزان، محمدحسن بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران اظهار کرد: برنامه عملیاتی املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شامل 59 عملیات در حوزه‌های مختلف است که این اداره با همه کمبودهای سخت افزاری و نامناسب بودن وضعیت ساختمان‌های اداری توانست در بسیاری از این برنامه‌های عملیاتی به بالاتر از اهداف تعیین شده برسد.

    این مقام مسئول بیان کرد: استان مازندران در برنامه عملیاتی حوزه املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال 95 با 90 درصد پیشرفت موفق به کسب رتبه برتر سوم کشوری شد.

    وی گفت: در صدور اسناد مالکیت موقوفات بلا معارض که صحت وقف آن‌ها محرز شده باشد بیش از 300 درصد پیشرفت نسبت به اهداف داشته ایم. همچنین در پلاک گذاری قطعات در لایه‌های منابع طبیعی 121 درصد، درج پلاک‌های ثبتی تثبیت شده در بانک جامع کاداستر خارج از شهر‌ها 485 درصد، جانمائی نقشه محدوده بستر رودخانه در بانک جامع اطلاعات املاک 114 درصد، تهیه و بروز رسانی نقشه کاداستر زراعی 139 درصد و در انتقال اسکن نقشه‌های ثبتی قدیمی به بانک جامع 719 درصد رشد داشته ایم که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این حوزه و با تلاش و همت کارکنان در ستاد اداره کل و واحدهای ثبتی توانستیم به این میزان پیشرفت برسیم که تاکنون در استان مازندران سابقه نداشته است.

    این مقام قضایی در ادامه بیان کرد: با تصویب قانون و آئین نامه جامع حدنگار و ظرفیت‌های زیادی که در حوزه حفظ و صیانت از اراضی ملی در کشور ایجاد شده امیدواریم بتوان با کمک متولیان امر دست زمین خواران را از منابع طبیعی قطع کرد.

    مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران خاطرنشان کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران در سال گذشته با صدور بیش از 16 هزار و 500 سند در اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن با تحقق 114 درصدی برنامه عملیاتی خود در این حوزه و رشد 28 درصدی موفق به کسب رتبه اول کشوری در این حوزه گردید.

    وی تصریح کرد: در راستای تثبیت مالکیت بقاع متبرکه و رقبات، یک هزار و 265 سند برای 21 هزار و 699 رقبه و به مساحت حدود 18 هزار هکتار صادر گردید که نسبت به مدت مشابه قبل 100 درصد رشد داشته است که استان مازندران در این حوزه نیز رتبه اول کشوری را در سال 95 کسب کرد.

    بهادر همچنین با اشاره به بیش از یک میلیون و 800 هزار خدمت ثبتی اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران در سال 95 به مردم استان مازندران گفت: 86 درصد این خدمات به صورت الکترونیکی بوده است.

    وی در پایان گفت: در سال 94 نیز اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران موفق به کسب رتبه سوم کشوری در برنامه عملیاتی سازمان ثبت اسناد شده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو