مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۲۵ بانک ۱۵۱ میلیارد تومان وام نوسازی می‌دهند

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از تخصیص ۱۵۱ میلیارد تومان اعتبار نوسازی به بافت‌های ناکارآمد شهری خبر داد.

۲۵ بانک ۱۵۱ میلیارد تومان وام نوسازی می‌دهند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدسعید ایزدی از تخصیص اعتباری جدید در حوزه بهسازی و نوسازی شهری خبر داد و گفت: خوشبختانه در سال 95 موفق شدیم 9 ردیف اختصاصی برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و بهسازی و نوسازی  بافت‌های ناکارآمد تعریف کرده و رقمی بالغ بر 639 میلیارد تومان را به این حوزه اختصاص دهیم.

    وی ادامه داد: در این راستا موفق شدیم تا در اوایل سال جاری مبلغ 151 میلیارد تومان از این اعتبار را محقق کرده و آن را در سطح کشور تقسیم کنیم.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه شهرهای با شرایط حادتر اعم از مشهد، قم، شیراز و چهار شهر استان سیستان و بلوچستان در اولویت برنامه‌های بازآفرینی از این اعتبار هستند گفت: قطعا با تزریق این مبلغ بحث ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و بهسازی و نوسازی بافت‌های شهری به شدت سرعت خواهد گرفت.

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین تصریح کرد: خوشبختانه با کمک مبالغ اختصاص یافته موفق شدیم 410 پروژه (به مساحت 2 میلیون و 500 هزار مترمربع فضای شهری) از پروژه‌هایی که باید با کمک دستگاه‌های ذی ربط آغاز و به مرحله اجرا می‌رسیدند را فعال کنیم.

    مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران ادامه داد: همچنین توانستیم پروژه‌های متعددی را مانند نوسازی تأسیسات، بهسازی معابر شهری، ساخت فضاهای آموزشی، بهداشتی، ورزشی، تفریحی و پاسگاه را در قالب این 410 پروژه در سراسر کشور فعال کنیم که رقم بسیار چشمگیری به شمار می‌رود.

    ایزدی همچنین از صدور ابلاغیه جدید بانک مرکزی در خصوص سهمیه‌بندی ارائه تسهیلات نوسازی نیز خبر داد و گفت: بانک مرکزی طی این ابلاغیه، سهمیه 25 بانک عامل را  برای ارائه 300 هزار تسهیلات نوسازی بافت‌های ناکارآمد اعلام و سایر بانک‌ها کشور علاوه بر 7 بانک دولتی را نیز وارد این حوزه کرده است. جدول مذکور به این شرح است:

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو