مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی:

واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای ۲ و چند معلول خراسان شمالی انجام می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: تا پایان امسال ۲۲۹ واحد مسکن به خانواده دو معلول و چند معلولی استان تحویل داده می‌شود.

واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای ۲ و چند معلول خراسان شمالی انجام می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، اسماعیل قربانی بابیان اینکه در دو هفته گذشته جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های مختلف همچون بنیاد مسکن مستضعفان، راه و شهرسازی و بهزیستی، انجمن خیرین مسکن‌ساز و هیئتی از کمیته اجرایی مسکن کشور به‌منظور بررسی روند ساخت مسکن برای خانواده‌های دو و چند معلول برگزار شد، اظهار داشت: تا پایان امسال به 124 خانواده دو معلول و چند معلولی شهری و 104 خانواده دارای دو معلول و چند معلولی روستایی در خراسان شمالی مسکن واگذار می‌شود.

    مدیرکل بهزیستی خراسان‌شمالی افزود: در حال حاضر 124 واحد مسکن برای خانواده دارای دو معلول و بیشتر در شهرهای استان در حال ساخت است که روند ساخت این واحدها در اسفراین خوب است ولی در شیروان روند ساخت این واحدها کند است.

    وی بابیان اینکه مسکن شهری 124 خانواده در حال آماده‌سازی و واحدهای این افراد تا پایان امسال تحویل داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: 68 واحد مسکن شهری متعلق به خانواده‌های دو و چند معلولی در بجنورد است که طبق معیارها باید مناسب‌سازی آن‌ها اجرا شود که اکنون در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستیم که مناسب‌سازی این واحدها از سوی دستگاه متولی ساخت این واحدها تا چند ماه آینده به نتیجه برسد.

    قربانی بابیان اینکه با توجه به شرایط خاص معلولان مسکن برای این افراد متناسب با شرایط و معلولیت آن‌ها نیاز است که مبانی کلی مناسب‌سازی انجام شود، گفت: در حال حاضر 30 معلول در بجنورد به لحاظ شرایط جسمی نیاز ویژه به مناسب‌سازی مسکن دارند.

    مدیرکل بهزیستی خراسان‌شمالی تصریح کرد: 104 واحد مسکن برای خانواده‌های دارای دو و چند معلولی روستایی در حال ساخت است که اکنون پیشرفت 90 درصدی دارد و در حال آماده‌سازی برای تحویل به این خانواده‌ها است. همچنین علاوه بر این 104 واحد، در حال حاضر 80 واحد مسکن روستایی آماده است و به‌زودی به این خانواده‌ها تحویل داده می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو