مدیران خودروعصر اعتبار

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به آسفالت معابر شهری شوش

عصر ساختمان- شهردار شوش گفت:در ۶ماهه نخست امسال اجرای طرح آسفالت معابر شهری به وسعت حدود ۱۲۰ هزار متر مربع به ارزش ۳۰میلیارد ریال از سوی این شهرداری هدفگذاری شده است.

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به آسفالت معابر شهری شوش
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، یوسف زمانی اصل افزود: پارسال حدود 220 هزار متر مربع از معابرو خیابانهای این شهر بااعتباری بالغ بر 550 میلیارد ریال آسفالت شد که این میزان حجم آسفالت خیابان ها و معابر شهری در شوش نسبت به سال 94حدود 20درصد افزایش دارد.
    شهردار شوش با تاکید بر نقش مردم در رشد و پیشرفت همه جانبه شهر، بیان کرد: شهر مثل یک موجود زنده در حال رشد، تغییر و تحول است و این تغییرات بدون مشارکت شهروندان یا امکان پذیر نخواهد بود و یا بسیار کند پیش خواهد رفت.
    وی رمز موفقیت در توسعه همه جانبه شهرها را در گرو همکاری مطلوب مردم با مدیران حوزه شهری در بخش های مختلف دانست و اظهار امیدواری کرد: با همکاری شهروندان و شهرداری بستر و زمینه لازم برای داشتن شهری آباد، زیبا و توسعه یافته در شهر شوش فراهم شود.
    زمانی اصل گفت:در سایه تدبیر، مدیریت و برنامه ریزی علمی و هدفمند، تلاش و همت شبانه روزی پرسنل و نیروهای تلاشگر شهرداری، مشارکت و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر، مردم و مسوولان، فرماندار و نماینده مردم شوش در مجلس ، سیمای شهر شوش در حوزه های مختلف تغییر و تحول یافته است و این رویه همچنان با شتاب بیشتر ادامه دارد.
    شهردار شوش سال 96 را سال شکوفایی عمرانی در این شهر توصیف کرد و گفت: امسال قرار است اقدامات عمرانی گسترده و قابل توجهی در مناطق مختلف شهری صورت گیرد.
    شهردار شوش گفت: در 6 ماهه نخست امسال 10 طرح عمران شهری در شهر شوش اجرا شده و تا نیمه اول امسال به بهره برداری خواهند رسید که شامل پارکینیگ طبقاتی پایین ترازحرم مطهر حضرت دانیال نبی(ع)،ساحل سازی رودخانه شاوور از پل جمهوری تا انتهای پارک عاشورا به طول 300متر و بازار قایم با120 واحد تجاری ابتدای جاده شوش به دزفول می باشند.
    وی لوله گذاری زهکش مسیرشرق جاده شوش به سمت دزفول به طول یک کیلومتر،ایجاد فضای سبز مقابل سپاه شوش ،احداث ساختمان سالن جلسات و پنج مهمانسرا به مساحت 500 متر مربع،روکش آسفالت در مناطق مختلف شهری،احداث جوی و جدول در چند منطقه شهری به ویژه حاشیه شهر،احداث فضای سبز و وسایل ورزشی و نیز بهسازی و تامین روشنایی تمام پارک های شهر با اعتباری بالغ بر 70میلیارد و450میلیون ریال از دیگر اولویت های این شهرداری در سال جاری می باشند.
    شهردار شوش افزود:بزودی عملیات اجرایی چند طرح مهم عمران شهری با حضور مسولان آغاز می شود.
    شهر شوش با وجود آثار تاریخی و مذهبی 77 هزار نفر جمعیت دارد.
    شهرستان شوش با215هزار نفر جمعیت پنجمین شهر پرجمعیت استان خوزستان می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو