مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح ۶ طرح بهداشتی درمانی در اندیمشک

عصر ساختمان- ۶ طرح بهداشتی درمانی پنجشنبه شب در اندیمشک با حضور فرماندار و مسئولان محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح ۶ طرح بهداشتی درمانی در اندیمشک
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا ،فرماندار اندیمشک در این مراسم با اشاره به لزوم ارتقا سطح خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت:تحول در حوزه بهداشت و سلامت طی یکسال اخیر قابل مشاهده است.
    پیمان جهانگیری افزود:مرکز جامع سلامت کوی جمهوری پارسال به عنوان یک معضل و محل تجمع متکدیان شده بود.
    وی گفت:طی بازدیدی که از این محل و سایر طرح های نیمه تمام بهداشتی و درمانی انجام شد کلیه نیازهای این حوزه بررسی شد.
    جهانگیری افزود:این پروژه ها با تلاش مسئولان شهرستان به نتیجه رسیده و طرح های بسیار خوبی نیز در دست اقدام است .
    فرماندار اندیمشک با اشاره به همت و عزم راسخ مسئولان ارشد اندیمشک برای توسعه و سازندگی این شهرستان گفت:پول و امکانات لازم برای برون رفت از مشکلات شهرستان موجود است و باید با همدلی از این شرایط برای رفع مشکلات مردم استفاده کرد.
    جهانگیری با تشریح تلاش در سایر حوزه های شهرستان گفت: اندیمشک دارای مشکلات زیادی است از جمله موضوع شیلات که سالها به علت نبود برنامه بلاتکلیف باقی مانده بود.
    وی گفت:اشتغال و تولید و رفع چالش های مربوط به این طرح ها در دستور کار قرار گرفت و امروز خوشحالیم که با همکاری نماینده محترم و حمایت استاندار طرح های اشتغالزای خوبی در شهرستان در حال انجام است.
    مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک هم گفت:مرکز جامع سلامت کوی جمهوری، 2 اتاق عمل سردخانه نگهداری واکسن،انبار مرکزی مرکز بهداشت ،خانه بهداشت دوکوهه و ساختمان اکسیژن ساز بیمارستان امام علی (ع) از طرح های مورد نیاز شهرستان بوده اند که امروز بهره برداری شد.
    سیما جمشیدی افزود:مرکز خدمات جامع سهری کوی جمهوری در سال 89 کلنگ زنی شده بود که به دلایل مختلف متوقف شد.
    وی گفت:تکمیل روند احداث این پروژه مهم از مطالبات مردم و دغدغه مسئولین شهرستان بود که در مدت زمان کوتاه با تلاش نماینده و فرماندار شهرستان تکمیل شد.
    وی افزود:سردخانه نگهداری واکسن نیز به عنوان مجهزترین ساختمان زنجیره سرد در استان خوزستان است که برای آن 2 میلیارد ریال هزینه شد.
    جمشیدی گفت:تعمیر و بازسازی 2 اتاق عمل بیمارستان امام علی (ع) نیز با اعتبار چهار میلیارد ریال انجام گرفت که یکی از مهمترین نیازهای بیمارستان امام علی (ع) بودند.
    وی افزود:2 دستگاه اکسیژن ساز نیز با اعتبار پنج میلیارد ریال در سال های قبل خریداری شده بودند که به علت عدم وجود ساختمان اکسیژن ساز این دستگاهها بلااستفاده بودند لذا احداث یک ساختمان با سرعت اجرا شد که این مهم موجب استفاده از این دستگاهها،صرفه جویی در هزینه و انرژی و کیفیت بخشی به خدمات درمانی و بهداشتی شد.
    جمشیدی در بخش دیگری با اشاره به برخی طرح های در حال اجرا گفت:تکمیل کلینیک تخصصی بیمارستان امام علی (ع) و توسعه واحد فوریت های پزشکی بیمارستان امام علی (ع) با ظرفیت 40 تخت در حال انجام است ضمن اینکه پروژه های مختلف دیگری در دست اجرا می باشد.
    مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با اشاره به کمبود پزشک در این شهرستان گفت:کمبود پزشک در سطح استان خوزستان وجود دارد و تنها مربوط به شهرستان اندیمشک نیست اما تلاش می شود در تقسیم پزشک مهرماه این موضوع به طور جدی پیگیری شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار