مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل کمیته امداد خراسان‌شمالی خبرداد:

بهره مندی همه خانواده‌های دارای یتیم از مسکن

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: همه خانواده های نیازمند دارای یتیم از مسکن بهرهمند می‌شوند.

بهره مندی همه خانواده‌های دارای یتیم از مسکن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایکنا ، عباس اهرابی، مدیر کل کمیته امداد خراسان‌شمالی، با اشاره به برنامه های منسجم کمیته امداد برای حل مشکل مسکن مددجویان، گفت: با توجه به آسیب پذیری خانواده های بی سرپرست و دارای یتیم،ساخت مسکن  ایتام در اولویت برنامه ها و اهداف این نهاد قرار دارد.
    وی با تاکید بر ضرورت حل مشکل تامین مسکن خانواده های ایتام طی سه سال آینده، افزود: وضعیت مددجویان فاقد مسکن و دریافت اطلاعات صحیح از این افراد  هم اکنون در حال بررسی است و در کمترین زمان ممکن با استفاده از امکانات موجود، کار ساخت این واحد ها آغاز  خواهد شد .
    اهرابی با اشاره به انجام آخرین ارزیابی ها از وضعیت مسکن ایتام، یادآور شد: حدود 290 نفر از خانواده های دارای یتیم این استان نیازمند ساخت مسکن مقاوم وبیش از 230 خانواده هم نیازمند تعمیر و بازسازی مسکن هستند .
    وی با تاکید بر بهره برداری حداکثری از منابع در این زمینه،  گفت: برای دستیابی به این هدف از همه منابع موجود از جمله  همکاری خیران، اعتبارات دولتی، استفاده همه جانبه از مشارکت های مردمی استفاده و بهره برداری خواهد شد.
    اهرابی با تاکید بر سیاست‌های راهبردی کمیته امداد مبنی بر ساخت مسکن مقاوم برای همه خانواده‌های تحت حمایت طی سه سال آینده، عنوان کرد: اولویت برخورداری از خدمات مسکن با مناطق روستایی، محروم، مرزی است.
    وی یادآورشد: کمیته امداد تاکنون بیش از 10 هزار واحد مسکونی مقاوم برای خانواده های تحت حمایت خود در قالب مسکن شهری،روستایی ومسکن مهر ساخته است.
    مدیر کل کمیته امداد خراسان‌شمالی با اشاره به اجرای طرح اکرام برای حمایت از ایتام در زمینه های تحصیلی، معیشتی ودرمانی آنان، گفت: بخش اعظمی از نیازهای ایتام با کمک خیران برطرف می شود.
    اهرابی با بیان اینکه حامیان در دوماهه ابتدای سال جاری بیش از 11 میلیارد ریال برای رفع نیاز ایتام تحت حمایت خود مساعدت کردند،اظهارکرد:هم اکنون بیش از 15 هزار خیر در این طرح با کمیته امداد همکاری دارند که امیدواریم با توجه جدی خیران به مقوله حمایت از این فرزندان،  شاهد بهبود وضعیت زندگی جامعه هدف باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار