مدیران خودروعصر اعتبار

بازارهای سطح شهر مشهد با همت مدیریت شهری ساماندهی شده است

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سامان‌دهی روزبازارها و شب‌بازارهای سطح شهر از دیگر اقدامات کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر در دوره چهارم بوده است.

بازارهای سطح شهر مشهد با همت مدیریت شهری ساماندهی شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از شبستان ، غلامحسین صاحبی رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره اقدامات شورای چهارم در حوزه محیط زیست و خدمات شهری اظهار کرد: از آنجا که این نوع بازارها با هدف کمک به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه طراحی شده، شورای اسلامی شهر سال 94 آیین‌نامه‌ای را به تصویب رساند که براساس آن اولویت اول در روزبازارها و شب بازارها افراد آسیب‌پذیر جامعه باشند.

    وی افزود: علاوه بر این، مقرر شد افراد تحت‌پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی حضور در این بازارها نسبت به سایر افراد مشمول 50 درصد کاهش هزینه شوند.

    صاحبی ابراز کرد: کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر برای رفع موانع بر سر راه اجرایی شدن پروژها و تسریع در انجام وظایف، برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده است.

    وی افزود: کمیسیون تخصصی خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست از ابتدای دوره چهارم شورا تا پایان فروردین‌ماه، درمجموع 176 مرتبه تشکیل ‌جلسه داده که معادل 440 ساعت جلسه است.

    رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: ماحصل برگزاری این‌ تعداد جلسه، بررسی 165 لایحه و 29 طرح و ارائه 373 نظریه به‌صورت جداگانه به صحن علنی شورای اسلامی شهر جهت تصمیم‌گیری نهایی بوده است.

    وی گفت: علاوه‌ بر این کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری در دوره چهارم شورای اسلامی شهر تاکنون، 97 مورد معادل 388 ساعت بازدید داشته که منجر به رفع بسیاری از مشکلات مردم و اشراف بیشتر به مسائل و چالش‌های شهری شده است.

    صاحبی خاطرنشان کرد: کمیسیون خدمات شهری ضمن بررسی طرح های مطالعاتی در حوزه خدمات و محیط زیست شهری، در خصوص طرح‌ها، چشم‌اندازها، اهداف، ماموریت‌ها، راهبردها و سیاست‌های مدیریت شهری در این بخش نظرات خود را ارائه کرده است.

    وی از تشکیل 10 کارگروه تخصصی در زیرمجموعه کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر خبر داد و عنوان کرد: نظارت دقیق و موثر بر فعالیت‌های خدمات شهری و تلاش برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها یکی از مهمترین اقدامات کمیسیون بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر در دوره چهارم بوده است.

    رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تدوین برنامه میان مدت 4 ساله شهرداری مشهد در حوزه خدمات شهری و محیط زیست یکی از مهمترین دستاوردهای کمیسیون خدمات شهری بوده است.

    وی ابراز داشت: در این راستا ضمن ارائه شاخص‌های پیشنهادی در ارتباط با سیاست‌های راهبردی برنامه میان مدت 93 - 96 مدیریت شهری در کمیسیون خدمات و محیط زیست، این سیاست‌ها مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسیده است.

    صاحبی خاطرنشان کرد: کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورا در سه سال اخیر با بررسی اقدامات انجام گرفته از سوی معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد در ایام مناسبتی، راهکارهای مناسب برای رفع نقاط ضعف را ارائه کرده است.

    وی گفت: پیگیری طرح تقدیر از فعالان استقبال از بهار از دیگر اقدامات و تصمیمات کمیسیون تخصصی خدمات و محیط زیست شهری شورای شهر در دوره چهارم بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار