مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

تامین مسکن مهمترین نیازخانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در اردبیل است

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تأمین مسکن مناسب، اهدای جهیزیه، کمک به امر ازدواج جوانان نیازمند، پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران و هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت از جمله مهم‌ترین نیازمندی‌های خانواده‌های تحت حمایت است.

تامین مسکن مهمترین نیازخانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در اردبیل است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، حسین دشتی صبح امروز در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: تعامل و همکاری گسترده دستگاه‌های اجرایی سبب کاهش فقر و محرومیت می‌شود که اداره اوقاف و امور خیریه استان نقش بسزایی را در ارتقای همبستگی اجتماعی و برقراری عدالت اجتماعی ایفا می‌کند که با همکاری‌های دوجانبه می‌توانیم شاهد رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر باشیم.

    وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار اداره اوقاف و امور خیریه سبب تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور فقرا می‌شود، افزود: واقفان خیر می‌توانند بخشی از موقوفات خود را برای پشتیبانی از محرومان و مستضعفان جامعه به آنان اعطا کرده و دلگرمی مضاعفی را به اقشار نیازمند هدیه دهند.

    دشتی به اشاره به اینکه واقفان نیکوکار همواره یاریگر کمیته امداد در دستگیری از خانواده‌های بی‌بضاعت هستند، بیان کرد: امید است با توسعه همکاری‌ها شاهد حضور بیشتر و موثرتر واقفان خیر در حل مسائل نیازمندان باشیم که این امر به افزایش کمی و کیفی خدمات رسانی خواهد انجامید.

    مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ترویج سنت‌های حسنه اسلامی در بین آحاد مختلف مردم را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد برشمرد و گفت: هر چقدر بتوانیم در راستای اشاعه فرهنگ و سنت‌های حسنه الهی در جامعه گام برداریم به همان میزان گسترش مشارکت و همبستگی را مشاهده خواهیم کرد.

    وی تصریح کرد: تأمین مسکن مناسب، اهدای جهیزیه، کمک به امر ازدواج جوانان نیازمند، پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران و هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت از جمله مهم‌ترین نیازمندی‌های خانواده‌های تحت حمایت است که نیکوکاران می‌توانند بر اساس نیات خیرخواهانه خود از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دستگیری کنند تا آنان در مسیر توانمندی و خوداتکایی قرار گیرند.

    دشتی با اشاره به آثار و برکات زکات در جامعه اظهار کرد: لازم است تعامل گسترده‌تری برای ترویج فریضه واجب الهی زکات بین کمیته امداد و اداره کل اوقاف و امور خیریه انجام شود تا در کنار احیای این فریضه واجب، بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به اقشار محروم ارائه کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار