مدیران خودروعصر اعتبار

بابایی در مراسم بهره برداری از ۵۵ پروژه شهری خبر داد:

هزینه یک هزار و ۲۰۰ میلیاردی برای افتتاح ۲۵۰ پروژه

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۶ گفت: تاکنون یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خرج زیر ساخت‌های ۲۵۰ پروژه این منطقه شده است.

هزینه یک هزار و ۲۰۰ میلیاردی برای افتتاح ۲۵۰ پروژه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، عظیم بابایی شهردار منطقه 6 در مراسم بهره‌برداری و افتتاح 55 پروژه منطقه 6 که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه طی 12 سال گذشته فاصله شمال و جنوب شهر تهران بسیار کاهش یافته است اظهار داشت: بدون تردید اگر برنامه‌ریزی دقیقی در خصوص این امر صورت نمی‌گرفت نمی‌توانستیم آن را محقق کنیم.

    وی افزود: منطقه 6 قلب تهران محسوب می‌شود، چرا که روزانه یک و نیم میلیون جمعیت از این منطقه به منطقه‌ای دیگر سفر می‌کنند.

    شهردار منطقه 6 گفت: زمانی این منطقه مورد غفلت واقع شده بود و حتی سرانه‌های خدماتی و فرهنگی آن هم از مناطق دیگر کمتر بود اما در طی چند سال گذشته سرانه‌های زیادی در این منطقه افتتاح شد.

    بابایی با بیان اینکه یک هزار و  200 میلیون تومان خرج زیر ساخت‌های 250 پروژه این منطقه شده است، افزود: در 3 مرحله پروژه‌ها را  افتتاح کردیم تا با این امر بتوانیم به مردم خدماتی که در شأن آن‌ها باشد ارایه دهیم.

    وی ادامه داد: منطقه 6 سالن آبی نداشتند اما در حال حاضر سالن آبی شهربانو و شهردخت راه‌اندازی شده تا مردم بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

    شهردار منطقه 6 با بیان اینکه در گذشته شاهد آب‌گرفتگی در 100 نقطه این منطقه بودیم، افزود: در حال حاضر تمام نقاط اصلاح شده و ساماندهی به خوبی انجام شده است، به گونه‌ای که با آخرین بارندگی شدید شاهد کوچکترین مشکلی در منطقه نبودیم.

    بابایی با تأکید بر اینکه به وضعیت فقرا در این منطقه بسیار رسیدگی شده است، تصریح کرد: 8 هزار بسته غذا بین فقرا توزیع و همچنین درمان آن‌ها تا 40 میلیون تومان انجام شده است.

    وی با بیان اینکه در برخی مواقع شاهدیم که چند وزیر نمی‌توانند یک ساختمان را تعیین و تکلیف کنند، گفت: شهردار تهران به شهرداران مناطق اختیار تام داده بود و آن‌ها توانستند کارهای خود را با بهترین شرایط ممکن انجام دهند.

    شهردار منطقه 6 افزود: شهرداری تهران بهترین شرایط رفاهی را برای خود فراهم کرده بود، چرا که این نیروها سرمایه‌های علمی و فرهنگی و غیره در شهر تهران هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار