مدیران خودروعصر اعتبار

احداث مجتمع فرهنگی و هنری هرسین در استان کرمانشاه اجرایی می‌شود

عصر ساختمان- زمین مورد نیاز احداث مجتمع فرهنگی و هنری هرسین واگذار شد و به گفته مسئولان ظرف یکماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

احداث مجتمع فرهنگی و هنری هرسین در استان کرمانشاه اجرایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، آئین واگذاری زمین مجتمع فرهنگی هنری شهر هرسین طی جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان هرسین و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

    در این جلسه امیر شاه آبادی، فرماندار شهرستان هرسین طی سخنانی بر اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید در راستای اجرای منویات و مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به معطلی 6 ساله و مشکلاتی که در راستای واگذاری زمین و تخصیص اعتبار پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرهرسین وجود داشت اما با اهتمام ویژه دولت مبنی بر اجرای منویات مقام معظم رهبری و توسعه زیر ساخت های فرهنگی پروژه مذکور با برنامه ریزی مدون و تهیه زمین با کاربری مورد نظر به مرحله واگذاری رسید.

    فرماندار هرسین بیان کرد: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهر هرسین با ظرفیت یک تالار 540 نفره لازمه تقویت و پویایی حوزه فرهنگ و هنر شهر هرسین است که حداکثر تا یک ماه دیگر آماده کلنگ زنی خواهد شد و اعتبار مورد نیاز آن از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تأمین خواهد شد.

    در ادامه حجت الاسلام رحیم جعفری، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهر هرسین می تواند در جهت توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری این شهر نقش مؤثری داشته باشد.

    مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: از مهمترین مشکلات استان کرمانشاه در بحث زیرساخت های فرهنگی و هنری عدم وجود سالنهای فرهنگی و هنری با کیفیت مطلوب است ولی الان این پروژه ها با یک نگاه فنی و هنری و کاملاً تخصصی احداث می شوند.

    حجت الاسلام جعفری در پایان سخنانش ضمن تشکر از فرماندار و شهردار هرسین مبنی بر پیگیری موضوع اختصاص زمین تا مرحله واگذاری آن از احداث این پروژه در زمینی به مساحت 2000 متر مربع با زیر بنای 1500 متر مربع و اعتبار 1 میلیارد تومان خبر داد.

    از دیگر برنامه های انجام شده در این روز افتتاح نمایشگاه کتاب علوم قرآنی با بیش از 10 هزار جلد کتاب در این شهرستان بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو