مدیران خودروعصر اعتبار

حسینی در مراسم افتتاح خط ۷ مترو تهران خبر داد:

تزریق ۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی برای توسعه مترو

عصر ساختمان- معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: در سال ۹۵ در راستای توسعه و احداث متروی تهران ۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بخش مترو تزریق کردیم.

تزریق ۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی برای توسعه مترو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مازیار حسینی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مراسم افتتاح خط 7 متروی تهران که امروز(شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه خط 7 متروی تهران هدیه ‌ای از شهرداری تهران به مردم است، اظهار داشت: در طی 12 سال گذشته تاکنون شهرداری تهران کاملا مجاهدانه در راستای خدمت‌رسانی به مردم اقداماتی را انجام داده است.

    وی افزود: در حالی که کار کردن زیر زمین بسیار سخت است اما امروز 8 هزار نفر در خط 7 متروی تهران مشغول به فعالیت هستند به گونه‌ای که هر زمان که کسی برای دیدن مترو وارد تونل شد نتوانست فضای موجود در آن را تحمل کند اما نیروهای ما با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

    معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت‌: زمانی که در کمیسیون حمل و نقل عمران در اروپا حاضر شده بودم در خصوص پروژه‌های عمرانی و ساخت صد کیلومتر تونل مترو به همراه 70 ایستگاه توضیحاتی را ارایه دادم که برای عده‌ای از دوستان ما غیرقابل باور بود و آنها سوالات زیادی در این خصوص از بنده پرسیدند که چگونه توانستید با وجود تمام تحریم‌ها تامین مالی خود را انجام دهید.

    وی ادامه داد: در طول 2 سال گذشته صد کیلومتر خط مترو حفاری شد و همزمان با آن نیز 70 ایستگاه به بهره‌برداری رسید که این کار بسیار سخت و دشوار بود.

    حسینی با بیان اینکه طول کابل برق فشار قوی در خط 6 به اندازه فاصله بین ارومیه تا بندرعباس است، گفت: 110 هزار تن آرماتور که به اندازه 12 برج ایفل است در این خط میلگرد استفاده شده و همچنین 3 هزار و 650 متر خاکبرداری که برابر 5 تونل رسالت در این خط انجام شده است.

    معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه اقدامات برای احداث مترو در زیرزمین انجام می‌شود و مردم آن را نمی‌بینند، افزود: سخت‌ترین کار ما بهره‌برداری مترو در مولوی بود، چرا که خاک خیابان مولوی بسیار ناپدار بود و اقدامات را برای ما سخت می‌کرد.

    وی با تاکید بر اینکه زمانی در خصوص مترو وارد کننده تکنولوژی از خارج از کشور بودیم، گفت: امروز در صنعت تونل و مترو می‌توانیم صادر کننده تکنولوژی باشیم، چرا که در خصوص این موضوعات حرف بسیار داریم.

    حسینی یادآور شد: در سال 95، 4 هزار میلیارد تومان تزریق نقدینگی برای متروی شهر تهران داشته‌ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار