مدیران خودروعصر اعتبار

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد:

بهره برداری همزمان ۴ فاز از یک پروژه عمرانی بزرگ در پایتخت

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از بهره برداری همزمان ۴ فاز از یک پروژه بزرگ عمرانی خبر داد و گفت: فازهای باقی مانده نیز طی ۴۰ روز آینده به بهره برداری برسد.

بهره برداری همزمان ۴ فاز از یک پروژه عمرانی بزرگ در پایتخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران،در افتتاحیه ایستگاه مترو شهید محلاتی در جمع خبرنگاران از بهره برداری همزمان 4 فاز از یک پروژه بزرگ عمرانی خبر داد و گفت: فاز اول احداث پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش است.

    وی ادامه داد: پروژه های غیر همسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل هفت دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و سه دستگاه دوربرگردان غیر همسطح است که با بهره برداری از آن، گره های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه این دوربرگردان به صورت کامپوزیت احداث شده است، گفت: پل های دوربرگردان غرب به غرب و شرق به شرق بلوار ارتش و همچنین مسیرهای جنوب به شرق و شرق به جنوب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) از دیگر بخش های آماده بهره برداری این پروژه عظیم به شمار می آیند.

    جاوید، احداث پل غرب به غرب بلوار ارتش را فاز پروژه دوم دانست و عنوان کرد: بهره برداری از دوربرگردان 360 متری غرب به غرب بلوار ارتش امکان حذف دوربرگردان همسطح این بلوار را فراهم کرده و باعث افزایش ایمنی و روان تر شدن جریان عبور و مرور در بلوار ارتش می‌شود.

    وی احداث مسیر جنوب به شرق تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) را سومین فاز دانست و افزود: آماده سازی مسیر جنوب به شرق بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع)، با توجه به توسعه بزرگراه امام علی(ع) تا جنوبی ترین مناطق پایتخت، باعث تقویت ارتباط بزرگراهی جنوب شهر تهران به شمال شرق آن و همچنین مبادی خروجی مرتبط با بزرگراه ارتش خواهد شد.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص فاز پروژه چهارم خاطرنشان کرد: گشایش ترافیکی مسیر شدق به جنوب در تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی (ع) سبب تقویت ارتباط بزرگراه های شمال شرق تهران و همچنین مبادی ورودی مرتبط با بزرگراه ارتش با معابر جنوب شهر خواهد شد.

    جاوید در خصوص هزینه این پروژه عظیم گفت: در چهار فازی که امروز به بهره برداری رسید، حدود هفت میلیارد تومان دوربرگردان شرق به شرق، حدود هشت میلیارد تومان دوربرگردان غرب به غرب، حدود سه میلیارد تومان دسترسی جنوب به شرق و حدود دو میلیارد تومان هم دسترسی شرق به جنوب که مجموعا حدود 20 میلیارد تومان هزینه شد.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پایان اذعان داشت: تاکنون شش فاز از 10 فازی که وعده داده شده بود به بهره برداری رسیده و امیدواریم چهار فاز باقی مانده نیز طی 40 روز آینده به بهره برداری برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار