مدیران خودروعصر اعتبار

معماری از رم تا ایران

عصر ساختمان- سومین همایش معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره سوم به صورت رسمی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC ثبت و نمایه شده است.

معماری از رم تا ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، همایش بین المللی معماری عمران و شهرسازی در آغاز هزاره سوم در دوره اول با شرکت کشورهای ایران و ترکیه و در دوره دوم با شرکت کشورهای ایران و هند برگزار شد و در دوره سوم با شرکت کشورهای ایران و ایتالیا در تیرماه 1396 برگزار می‌شود.

    با توجه به اینکه این همایش بصورت رسمی برگزار می‌شود، تمام مقالات این همایش در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی رونمایی می‌شود. همچنین شایان ذکر است این کنفرانس دارای شماره اختصاصی از ژورنال جهانی ISSN با کد اختصاصی 2476-6542 بوده و بدین واسطه در کتابخانه اسناد ملی ایران (نمایندگی رسمی ISSN در جمهوری اسلامی ایران) ثبت و در مقیاس ملی – جهانی رونمایی می‌شود.

    همچنین به اطلاع پژوهشگران گرامی می‌رساند سومین همایش معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره سوم به صورت رسمی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC ثبت و نمایه شده است و تمام مقالات پذیرش شده در این همایش از امتیاز فوق بهره مند خواهند شد و در آن نمایه می‌گردند.

    شایان به ذکر است طبق قوانین جدید و مصوبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری از این پس تنها کنفرانس‌هایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به ثبت رسیده باشند دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه هستند.

    سومین دوره این همایش همانند دوره‌های قبلی در شهر تهران و در فرهنگسرای نیاوران تیر ماه 1396 برگزار خواهد شد. علاقه مندان و پژوهشگران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر در باره این رویداد علمی به سایت www.iacut.com مراجعه کنند.

    گفتنی است، همایش بین المللی معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره سوم در تیرماه 1396 توسط هولدینگ نقش و طرح آنا بافت شهر، انجمن معماری و شهرسازی البرز و جامعه مهندسان شهرساز و با حمایت دانشگاه البرز، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه فنی حرفه ای منطقه یک کشور برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار