مدیران خودروعصر اعتبار

۲۵۰۰ مددجوی گلستان امسال صاحب مسکن می شوند

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان از برنامه ریزی برای احداث یا خرید مسکن برای ۲۵۰۰مددجوی این نهاد درسال جاری خبر داد.

۲۵۰۰ مددجوی گلستان امسال صاحب مسکن می شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، امان الله حسین پور عصر سه شنبه درحاشیه مراسم افتتاح متمرکز دو واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: برای احداث یا خرید این تعداد مسکن، مبلغ 260 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
    وی با بیان اینکه درسال گذشته نیز با مبلغ 139 میلیارد ریال تعداد 1300 واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد احداث یا خریداری شده است، افزود: با اجرای برنامه های امسال، فقط 2500 خانوار دیگر فاقد مسکن یا مسکن نیازمند تعمیر مسکن باقی می ماند.
    حسین پور اضافه کرد: کمیته امداد برای باقی مانده مددجویان فاقد مسکن طی یک برنامه پنج ساله اقدام می کند.
    وی بابیان اینکه کمیته امداد گلستان 51 هزار خانوار با جمعیت تقریبی 106 هزار نفر تحت پوشش دارد تصریح کرد: مردم نیکوکار این استان درسال گذشته 380 میلیارد ریال به این نهاد در حوزه های مختلف کمک کردند.
    مدیرکل کمیته امداد گلستان از پیش بینی افزایش کمک های مردمی استان به این نهاد به 500 میلیارد ریال درسال جاری خبر داد و گفت: تحقق این ارقام با جذب 6 هزار حامی برای ایتام بدون حامی این نهاد محقق می شود.
    حسین پور افزود: از مجموع 6 هزار حامی مورد نیاز تاکنون سه هزار حامی جذب شدند.
     افتتاح دو واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در گنبدکاووس از محل ره آورد سفر چند ماه پیش رئیس کمیته امداد به این شهرستان با مجموع هزینه تقریبی 600 میلیون ریال در شهر و روستای دانشمند بخش مرزی داشلی برون ساخته است.
    در این مراسم که فرماندار ویژه و برخی مسئولان گنبدکاووس نیز حضور داشتند از خانواده یک مددجوی کمیته امداد بازدید و دستور ساخت یک واحد مسکونی برای این خانواده داده شد.
    شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و کمیته امداد این شهرستان در دو منطقه یک و دو به حدود 15 هزار مددجو خدمات می دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار