مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

افتتاح ۳۰ پروژه راهی و مسکن استان اردبیل به ارزش ۴۰ میلیارد تومان در دهه فجر

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اعلام کرد: در دهه فجر امسال ۳۰ پروژه راهی و مسکن به ارزش حدود ۴۰ میلیارد تومان در این استان افتتاح می‌شود که بهره‌برداری از ۵۴۲ واحد مسکن مهر و ۱۸ پروژه راهی مهمترین آنها است.

افتتاح ۳۰ پروژه راهی و مسکن استان اردبیل به ارزش ۴۰ میلیارد تومان در دهه فجر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه به تبیین پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر امسال پرداخت و گفت: در ادامه بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر، 532 واحد در ایام‌الله دهه فجر به ارزش 31 میلیارد و 520 میلیون تومان افتتاح می‌شود که 230 واحد خودمالک و 302 واحد تعاونی است.

    وی افزود: 225 واحد از این تعداد مسکن مهر در مرکز استان است که 165 واحدآن به‌صورت خود‌مالک ساخته شده‌است. همچنین واحد‌های مسکن‌مهر در شهرهای پارس‌آباد و گرمی هم به صورت خودمالک ساخته‌شده و آماده افتتاح هستند که به ترتیب شامل 30 و 10 واحد می‌شوند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: در شهر خلخال یک پروژه 66 واحدی تعاونی و 10 واحد خودمالکی و در شهر مشکین شهر هم 2 پروژه 160 و 16 واحدی تعاونی و 25 واحد مسکن مهر که به صورت خودمالکی ساخته شده‌اند، آماده افتتاح در دهه فجر هستند.

    3 ساختمان دولتی آماده افتتاح

    وی همچنین به 3 پروژه ساختمان سازی در استان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین این پروژه‌ها ساختمان مربوط به مالیات بر ارزش افزوده استان است که در 2200 مترمربع و با صرف 2 میلیارد و 200 میلیون تومان ساخته شده‌است.

    محبت‌خواه افزود: ساختمان یک راهدارخانه در حوزه شهر کوثر با هزینه 300 میلیون تومان و یک باب انبار شن و نمک در حوزه شهرستان نیر به متراژ 1200 متر مربع و با صرف هزینه 305 میلیون تومان در این ایام افتتاح می‌شود.

    بهره‌برداری از 18 پروژه راهی

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه به بیان پروژه‌های آماده بهره‌برداری در حوزه راه‌های استان که با هزینه 4 میلیارد و 970میلیون تومان آماده شده، پرداخت و گفت: بهسازی و ساخت دو جاده‌ به طول 2و 5 کیلومتر در سه‌راهی شاهرود در محور اسالم - خلخال و در تقاطع جاده کلور، برخی از این پروژه‌ها هستند.

    وی افزود: ساخت 7/3 کیلومتر راه روستایی در شهرستان‌های گرمی و کوثر که از سال 88 آغاز شده‌بود نیز از دیگر این موارد است. همچنین بهسازی و روکش 147 کیلومتر راه فرعی و روستایی و لکه‌گیری و روکش آسفالت 59 کیلومتر راه روستایی نیز به‌پایان رسیده‌است که این پروژه‌ها نیز در دهه فجر امسال بهره‌برداری می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو