مدیران خودروعصر اعتبار

تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان اردبیل تسریع می شود

عصر ساختمان- معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: یکی از اولویت اصلی دولت تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر است و بر این اساس تکمیل این واحد ها در استان تسریع و تحویل متقاضیان می شود.

تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان اردبیل تسریع می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، جعفر فهیمی روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان اردبیل افزود: تعهدات اداره ها و شهرداری ها برای تکمیل زیر ساخت های مسکن مهر نیز باید عملیاتی شود.
    وی بیان کرد: واحدهای مسکن مهری که در استان معارض هستند و یا واحد هایی که بصئورت ناقص به متقاضیان تحویل داده شده باید تعیین تکلیف شود.
    معاون امور عمرانی استاندار اردبیل تاکید کرد: شهرداری ها موظف هستند به تعهدات خود در باره آسفالت محوطه مسکن مهر عمل کنند.
    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل هم گفت: سهمیه این استان تکمیل 41 هزار واحد مسکن مهر بوده است که از این تعداد 39 هزار و 300 واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.
    محبوب حیدری افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده تکمیل مسکن مهر استان اردبیل بجد پیگیری شده و اقدامات لازم برای تکمیل زیر ساخت های آن انجام می گیرد .
    وی از معارض بودن 2 هزار و 144 واحد مسکن مهر در استان خبر داد و افزود: این واحدها مشکلات حقوقی دارند و پرونده آنها در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.
    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ساخت مسکن مهر را در شهرهای بالای 25 هزار نفر را در حیطه وظایف راه و شهرسازی و کمتر از 25 هزار نفر را از وظایف بنیاد مسکن دانست و گفت :‌ رسیدگی به امور شهرک‌های مسکن مهر از قبیل تامین زیرساخت های لازم با همکاری و مشارکت دستگاه های مربوطه نیز از مهمترین اولویت ها در این مناطق است.
    حیدری با اشاره به برخی مشکلات در شهرک های مسکن مهر اظهارکرد: تامین زیرساخت های لازم اعم از گاز، برق، آب، تلفن، آسفالت معابر و کوچه‌ها، ساخت مدرسه، احداث مسجد و اقدامات عمرانی در این شهرک ها از جمله مطالبات بوده که باید در زمینه تامین مناسب و شایسته آنها اقدامات لازم از سوی متولیان امر انجام شود.
    تاکنون از 41 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل 39 هزار و 300 واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار