مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

مجوز ساخت و ساز در هفت سنگان صادر شد

عصر ساختمان:رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین مجوز ساخت و ساز در هفت سنگان را بر مبنای مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری و کمیسیون ماده ۵ استان قزوین صادر کرده است.

مجوز ساخت و ساز در هفت سنگان صادر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از فارس، فرج‌الله فصیحی‌رامندی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به جلسه اخیر در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور که با دستور کار درباره هفت سنگان قزوین برگزار شده بود، اظهار کرد: موضوع هفت سنگان در رسانه‌های کشوری بازتاب داشته است و دستگاه‌هایی نظیر سازمان بازرسی کل کشور، کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و شورای عالی معماری و شهرسازی برای بررسی موضوع مطروحه ورود پیدا کردند.

    وی با اشاره به جلسه مذکور یادآور شد: در این جلسه از شهرداری سؤال شد که صدور پروانه و آماده‌سازی بر چه اساسی بوده است و آیا کاربری زمین‌ها کشاورزی است یا خیر، که شهردار قزوین صدور پروانه را براساس مصوبه شورای عالی شهرسازی در تاریخ سوم مهرماه سال 61 اعلام کرد که در آن مصوبه اجازه شهرک‌سازی برای کارگران فرنخ و مه‌نخ داده شده است.

    رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: علاوه بر این، مصوبه کمیسیون ماده پنج که مجوز ساخت شهرک گردشگری را در سال 89 صادر کرده موجود است.

    فصیحی‌رامندی با بیان اینکه موافقان و مخالفان این موضوع در جلسه نظرات خود را مطرح کردند، اضافه کرد: در پایان مقرر شد شورای عالی شهرسازی در آینده نزدیک نظر خود را در این باره اعلام کند.

    وی ادامه داد: مجموعه اراضی هفت سنگان 100 هکتار بوده که 60 درصد آن هم‌اکنون احداث شده است و 40 درصد باقیمانده و مساحت مورد اختلاف 60 درصد از 40 درصد باقیمانده است.

    رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین صدور مجوز ساخت و ساز هفت سنگان را بر مبنای مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری و کمیسیون ماده پنج استان قزوین صادر کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار