مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار سلطانیه:

سرمایه گذاران و گردشگران عوامل اصلی توسعه هر منطقه هستند

عصر ساختمان- فرماندار سلطانیه گفت: سرمایه گذاران و گردشگران عوامل اصلی در توسعه و پیشرفت هر منطقه هستند.

سرمایه گذاران و گردشگران عوامل اصلی توسعه هر منطقه هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از استانداری زنجان، پرویز خالقی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راهسازی شهرستان سلطانیه،  مسئولین باید درتسریع اجرای طرح ها و پروژه های راهسازی واقع در شهرستان اهتمام ویژه ای داشته باشند، افزود: افزایش میزان سطح راههای استاندارد و کلان شهرستان، به طریق تعریض و چهاربانده کردن محورهای منتهی به منطقه، یکی از شاخص های اصلی در توسعه و آبادانی آن خطه بشمار می رود،زیرا  با بالا رفتن این شاخص، می توان شاهد سوق یافتن سرمایه گذاران و گردشگران که جزء عوامل مهم در پیشرفت و توسعه یافتگی منطقه به شمار می آیند، بود.

    وی اظهار کرد: متاسفانه برخی طرح ها و پروژه ها ی شهرستان سلطانیه که مسئولیت اجرا و یا نظارت آن بر عهده اداره کل راه و شهرسازی می باشد، روند کندی دارد.

    فرماندار سلطانیه به برخی از طرح های در دست اجرای حوزه راهسازی در سطح شهرستان سلطانیه اشاره کرد و گفت: راه مواصلاتی ویر – سلطانیه از آن دسته پروژه هایی محسوب می گردد که با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی، گردشگری و جمعیتی جزو طرح های اولویت دار مجریان امر قرار دارد.

    خالقی طرح احداث راه مواصلاتی دو روستای ویک و ترکانده را به عنوان یکی از طرح های پدافند غیر عامل، از جمله بایسته ها برشمرده و از مسئولان مربوطه امر خواست تا این پروژه را نیز از امور اولویت دار خود محسوب نمایند.

    فرماندار شهرستان سلطانیه ادامه داد: امیدواریم با حمایت های مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان، در اتمام پروژه های چهاربانده کردن زنجان – سلطانیه و سلطانیه – خدابنده اقدامات لازم صورت پذیرد.

    خالقی یکی دیگر از اقدامات لازم و بایسته های حوزه راهسازی را مربوط به اصلاح نقاط حادثه خیز در راههای مواصلاتی ذکر نمود و بر رفع چنین نقاطی در سطح شهرستان و افزایش میزان سرویس دهی راههای روستایی به طریق روکش آسفالت و ترمیم روسازی توسط ارگانهای مربوطه استانی و شهرستانی تاکید نمود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی