مدیران خودروعصر اعتبار

زنجان در جمع سه استان نخست کشور در فروش اقساطی مسکن مهر

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: زنجان جزو سه استان نخست کشور در زمینه فروش اقساطی واحدهای مسکونی‌مهر است.

زنجان در جمع سه استان نخست کشور در فروش اقساطی مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، احمد حاجی‌زاده، با اشاره به این‌که استان زنجان در فروش اقساطی واحدهای مسکونی‌مهر جزو سه استان نخست کشور است، افزود: همه واحدهای مسکونی‌مهر فروش اقساطی شدند و فقط شماری از افراد در شهرهای صائین‌قلعه و هیدج برای تقسیط واحدها مراجعه نکرده‌اند.

    وی با بیان این‌که ساماندهی سایت مساکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان زنجان به پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، تصریح کرد: تاکنون دو میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در این زمینه اختصاص یافته و پرداخت باقی‌مانده اعتبارات نیز در صورت جلسه‌ای مصوب شده و قرار است دو میلیارد و 60 میلیون ریال دیگر نیز پرداخت شود.

    این مسئول در ادامه با یادآوری این‌که اتمام پروژه‌های مسکونی‌مهر و اجاره 99 ساله در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت منوط به پرداخت اعتبارات برای ساماندهی سایت مجموعه است، اظهار کرد: در فصل زمستان شرایط برای ساخت‌ و ‌ساز مساعد نیست، از همین‌رو اوایل سال آینده واحدهای باقی‌مانده تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود که با این اقدام پرونده پروژه‌های مسکونی‌مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر بسته می‌شود.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان هم‌چنین با اشاره به این‌که سفت‌کاری صددرصد پروژه‌های مسکونی‌مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر به پایان رسیده و 3900 واحد آن تا به امروز تحویل داده شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون متقاضیان پروژه 64 واحدی طلاب هیدج درخواست افزایش تسهیلات داشتند که مجوز اعطای این تسهیلات از بانک مرکزی ابلاغ شده و پرداخت وام‌ها از طریق بنیاد مسکن پیگیری می‌شود. هم‌چنین پروژه 60 واحدی چورزق با مشکل آورده متقاضیان مواجه بود که هم‌اکنون مجوز انعقاد قرارداد صادر شده و تسهیلات 285 میلیون ریالی اعطاء می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو