مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل شرکت شیر آلات ساختمانی نوتریکا در گفت و گو با عصر ساختمان:

مهم ترین هدف شرکت نوتریکا،ماندگاری در بازارهای جهانی است

عصر ساختمان:محصولات شرکت شیرآلات بهداشتی نوتریکا از لحاظ طراحی و کیفیت قابل رقابت با نمونه های خارجی است.

مهم ترین هدف شرکت نوتریکا،ماندگاری در بازارهای جهانی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان»، اسرافیل نریمانی مدیر عامل شرکت شیرآلات بهداشتی نوتریکا در گفت و گو با پایگاه خبری عصر ساختمان گفت: گروه صنعتی نوتریکا به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان شیرآلات ساختمانی طی سالیان گذشته با بهره گیری از توان مهندسین و صنعتگران مجرب و کارآزموده این صنعت که در تمامی مراحل تولید از آنها بهرمند بوده است ، توانسته است ضمن جلب رضایت مصرف کنندگان ، پاسخگوی تعهدات خود در راستای ارتقای کیفیت محصولات خود باشد.

    نریمانی اظهار داشت : کنترل کیفیت یکی از مهمترین مراحل تولید می باشد و این شرکت در همین راستا تمامی مراحل ساخت و تولید اعم از طراحی ، ریخته گری ، تراشکاری ، آبکاری ، مونتاژ ، تست و بسته بندی را به صورت تجمیعی در کارخانه انجام می دهد ، تا در تمامی پروسه تولید کنترل های لازم از سوی مهندسین این مجموعه انجام پذیرد.

    وی با به توان صادرات این مجموعه که طی سالیان گذشته به واسطه کیفیت مناسب تولیدات پدید آمده است ، اظهار داشت این گروه صنعتی پس از سالها صادرات پراکنده و در راستای هدفمند نمودن صادرات اقدام به راه اندازی واحد صادرات خود در کنار واحد فروش کرده است. اعطای نمایندگی در کشورهای مقصد به منظور جلوگیری از ایجاد رقابت کاذب ، صادرات بهترین محصولات با رقابتی ترین قیمت ، ارتباط مستقیم با مشتریان و ایجاد بازار صادرات جدید اقداماتی است که در این مدت از سوی گروه صنعتی نوتریکا صورت پذیرفته است.

    وی با اشاره به کیفیت محصولات تولیدی این شرکت افزود : گروه صنعتی نوتریکا با داشتن استاندارد ملی در تولید شیر آلات بهداشتی و استاندارد ISO 9001-2008  ، عضو انجمن صنفی تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی ایران نیز است.

    نریمانی در پایان با معرفی برخی از محصولات این شرکت  که در زمره پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشند سال آینده را سال رونق بخش مسکن و صنایع وابسته عنوان و ابراز امیدواری کرد با ارائه محصولاتی با کیفیت هدف رضایت مشتریان مجموعه نوتریکا را کماکان جلب نماید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار