مدیران خودروعصر اعتبار

لزوم احیای دبیرستان تاریخی امام خمینی بروجرد

عصر ساختمان- معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: اثر ملی بروجرد احیا شود.

لزوم احیای دبیرستان تاریخی امام خمینی بروجرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، علی کورانی‌فر در جلسه شورای آموزش و پرورش بروجرد با محوریت احیا و مرمت دبیرستان امام خمینی(ره)، اظهار کرد: همایش فارغ‌التحصیلان دبیرستان امام خمینی(ره) 15 شهریور سال‌جاری برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه در این همایش فارغ‌التحصیلان داخلی و خارجی این دبیرستان و خیرین حضور خواهند داشت، افزود: دبیرستان امام خمینی(ره) جزو آثار تاریخی شهرستان بوده که حفظ و حراست از آن ضروری است.

    فرماندار ویژه بروجرد با اشار ه به مدارس هیات امنایی شهرستان، تصریح کرد: فلسفه مدارس هیات امنایی مشارکت مردم است که به طبع این مشارکت کیفیت کار هم بالا برود.

    کورانی‌فر با بیان اینکه در این مدارس باید قشر آسیب‌پذیر نیز مدنظر گرفته شود، اضافه کرد: کار آموزشی هزینه می‌خواهد و این هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.افزایش شهریه مدارس هیات امنایی باید مشروط به ارزیابی مستمر، رصد و پایش باشد.

    شهاب روزبهانی مدیر آموزش و پرورش بروجرد نیز گفت: دبیرستان امام خمینی(ره) نماد علمی و تاریخی شهرستان بروجرد بوده که در حال از بین رفتن است. این دبیرستان باید به همت فارغ‌التحصیلان، مردم، میراث فرهنگی، اداره ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه احیا و بازسازی شود.

    این مسئول با بیان اینکه دبیرستان امام خمینی(ره) نیازمند تصمیمات درست و صحیح است، تصریح کرد: در خیلی از استان‌ها با این اماکن تاریخی فرصت شغلی ایجاد می‌کنند، چرا بروجرد از این نعمت بی‌بهره باشد.

    مدیر آموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد: یکی از مهمترین شوراها، شورای آموزش و پروش است که مهمترین تصمیمات در آن گرفته می‌شود.

    حجت الله یارمحمدی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد نیز گفت: دبیرستان امام خمینی(ره) فضای گذر از آموزش سنتی به سمت نوین است. این اثر ثبت آثار ملی شده و مرمت‌های در آن صورت گرفته است که باید برای احیای آن از خیرین مدرسه ساز کشور دعوت شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو