مدیران خودروعصر اعتبار

دستگیری سارقان حرفه‌ای بین المللی منازل در یاسوج!

عصر ساختمان- فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری چهار عضو باند سارقان حرفه ای منازل در یاسوج خبر داد و گفت: متهمان تا کنون به ۲۹ فقره سرقت در استان های دیگر و همچنین در کشور های عراق و هند اعتراف کردند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای بین المللی منازل در یاسوج!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، سردار "مهدی انصاری" در این باره افزود: با توجه به وقوع چند فقره سرقت منزل به شیوه های مشابه در مناطقی از شهر یاسوج، ماموران اداره مبارزه سرقت پلیس آگاهی استان تحقیقات ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

    وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شیوه ها و زمان وقوع و استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، به این نتیجه رسیدند که عمده سرقت ها با یک شیوه و توسط چند نفر انجام و بلافاصله از استان خارج می شدند.

    فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: چند شب قبل با توجه وقوع دو فقره سرقت منزل و اعلام به پلیس، بلافاصله چند تیم از ماموران پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند و با اقدامات پلیسی و بررسی نامحسوس، حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارتباطی "یاسوج به اصفهان"، به یک دستگاه خودروی پژو پارس به رانندگی یک مرد و سرنشینی دو زن و مرد مشکوک شدند و به راننده آن دستور توقف دادند.

    انصاری تصریح کرد: همزمان با توقف خودرو یکی از سرنشینان اقدام به پرتاب بسته ای مشکوک به بیرون از خودرو کرد که پس از دستگیری هر سه سرنشین، پس از پیدا شدن بسته؛ مشخص شد حاوی مقادیری طلا، جواهرات و پول است.

    وی با بیان اینکه متهمان در بازجوئی های اولیه اظهار داشتند این مقدار طلا را در یکی از پارکهای شهر یاسوج پیدا کرده اند، ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های خود، به 29 فقره سرقت منزل در شهر یاسوج اعتراف کردند. متهمان همچنین به سرقت هایی در شهرکرد، اصفهان، خوزستان و حتی کشورهای هندوستان و عراق اعتراف کردند و در ادامه ماموران، زن همدست این باند را شناسایی و دستگیر و تلاش برای دستگیری دو متهم مرد دیگر این پرونده ادامه دارد.

    رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اموال مکشوفه شامل 455 گرم طلا، 425 گرم بدلجات، مبلغ 82میلیون ریال وجه نقد و 392 دلار و370 روپیه است، اضافه کرد: پس از بازسازی صحنه های سرقت و تحویل به مراجع قضائی، متهمان روانه زندان شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار