مدیران خودروعصر اعتبار

معاون استاندار لرستان:

فاز نخست پروژه پارک شاپوری خرم‌آباد در مراحل پایانی است

عصر ساختمان- معاون استاندار لرستان گفت: فاز نخست پروژه پارک شاپوری خرم‌آباد در مراحل پایانی است که برخی اقدامات نیز باید توسط دستگاه‌های اجرایی استان صورت بگیرد تا به‌زودی فاز نخست این پروژه به بهره‌برداری برسد.

فاز نخست پروژه پارک شاپوری خرم‌آباد در مراحل پایانی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم,  محمد اصلانی  در نشست ارائه گزارش آخرین وضعیت بوستان شاپوری خرم‌آباد که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: فاز نخست پروژه پارک شاپوری خرم‌آباد در مراحل پایانی است که برخی اقدامات نیز باید توسط دستگاه‌های اجرایی استان صورت بگیرد تا به‌زودی فاز نخست این پروژه به بهره‌برداری برسد.

    وی افزود: نرده‌کشی اطراف پروژه ظرف یک ماه آینده توسط شهرداری، تکمیل برق‌کشی و سیستم اصلاح کابل داخل دریاچه توسط شرکت برق ظرف یک هفته، مرمت پل و حرائم توسط میراث فرهنگی ظرف یک ماه آینده، دیوارکشی توسط راه و شهرسازی و تسطیح ناحیه جنوب غربی سازه ظرف 15 روز آینده توسط سازمان همیار شهری و بنیاد مسکن صورت گیرد.

    معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه گونه‌های درختی مناسب ظرف 15 روز آینده در منطقه کاشت شود عنوان کرد: لایروبی پایین‌دست رودخانه توسط بنیاد مسکن و اصلاح مسیر رودخانه توسط راهداری ظرف 15 روز آینده انجام شود، ایجاد فضای سبز و ایجاد دیواره طولی ضلع غربی و فضای سبز منطقه ظرف یک هفته آینده توسط شهرداری انجام شود.

    وی بیان کرد: برای اجرای برج‌های دوقلو در زمینی که به‌عنوان گودال در شهر باقی‌مانده بود سرمایه‌گذاری صورت گرفت و علی‌رغم اینکه تمایل نداشتند به دلیل منطقه کمتر برخوردار سرمایه‌گذاری کنند با سهم سرمایه‌گذاری 75 درصد و سهم 25 درصدی شهرداری سرمایه‌گذاری صورت گرفت.

    اصلانی تصریح کرد: چون هزینه ساخت بالا و پروژه سنگین است این اقدام به نفع شهرداری است ولی برخی‌ها با درج مطالبی در فضای مجازی منتقد این سرمایه‌گذاری هستند ولی شهرداری بازهم زمین دارد و اگر تمایل دارند سرمایه‌گذاری را به استان آورده تا سرمایه‌گذاری انجام شود.

    وی خاطرنشان کرد: برای اجرای زیرگذر نیز قرارگاه خاتم تمایلی به کار کردن در این منطقه نداشت ولی با اصرار قرارگاه کار را پذیرفت که به‌صورت 50 درصد نقد و 50 درصد زمین کار می‌کند و با این‌ وجود تاکنون هیچ مبلغی از شهرداری دریافت نکرده است.

    معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: اجرای پروژه‌های دولتی بر مبنای فهرستی است که هرساله بر اساس برنامه بودجه تعیین می‌شود؛ برخی‌ها هیچ‌گونه سوادی ندارند ولی می‌نویسند پروژه تمام گران شده است که نیاز است در صحت نوشته‌هایمان دقت کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار