مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر:

پارک آبی پل معلق مشگین‌شهر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد

عصر ساختمان- مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر گفت: عملیات راه‌اندازی پارک آبی پل معلق مشگین‌شهر با حضور امام جمعه اردبیل، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس، استاندار اردبیل و مسئولان آغاز شده و پیش‌بینی‌می‌شود این پارک با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد.

پارک آبی پل معلق مشگین‌شهر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم, حسین عباسی‌نیا ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پارک آبی پل معلق مشگین‌شهر اظهار داشت: عملیات راه‌اندازی پارک آبی پل معلق مشگین‌شهر با حضور امام جمعه اردبیل، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس، استاندار اردبیل و مسئولان شهرستانی آغاز شده و پیش‌بینی‌می‌شود این پارک با اعتبار 10 میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد.

    وی با اشاره به این که منحصربه‌فردترین زیپ‌لاین کشور نیز در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه افتتاح شده است، افزود: یکی از اولویت‌های ما فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است که در این زمینه در پل معلق مشگین‌شهر اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

    مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر گفت: انتظار می‌رود با حمایت مسئولان استانی و شهرستانی فازهای بعدی پل معلق مشگین‌شهر به بهره‌برداری برسد، چرا که این امر می‌تواند توسعه گردشگری و اقتصادی استان اردبیل به ویژه شهرستان مشگین‌شهر را به دنبال داشته باشد.

    عباسی‌نیا تصریح کرد: با راه‌اندازی فازهای پل معلق مشگین شهر تحول عظیمی در جذب گردشگران داخلی و  خارجی در منطقه به وجود آمده و در فصل تابستان امکانات و زیرساخت‌های لازم برای حضور گردشگران فراهم شده است تا مردم لحظات خوب و خوشی را در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر داشته باشند.

    اجرای فازهای بعدی پل معلق مشگین‌شهر حمایت می‌شود

    نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان حمایت‌ از اجرای فازهای بعدی پل معلق مشگین‌شهر است که در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا هر چه زودتر فازهای بعدی پل معلق مشگین‌شهر به بهره‌برداری برسد.

    ولی ملکی با بیان این که پل معلق مشگین‌شهر یکی از مناطق بسیار زیبا برای حضور گردشگران داخلی و خارجی است، افزود: با راه‌اندازی این مجموعه گردشگری تحول عظیمی در سیمای اقتصادی و گردشگری شهرستان به وجود آمده است که تلاش سرمایه‌گذاران در این مجموعه شایسته تقدیر و قدردانی است.

    وی از برنامه‌ریزی برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به ویژه سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری خبر داد و تصریح کرد: اگر بتوانیم امکانات و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری را در منطقه فراهم کنیم تحول عظیمی در پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه به وجود می‌آید.

    نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سرمایه‌گذار پل معلق مشگین‌شهر اقدامات بسیار مناسب و قابل قبولی در بخش گردشگری انجام داده است، به طوری که با راه‌اندازی زیپ‌لاین مراکز تفریحی گردشگری در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر حضور گردشگران داخلی و خارجی را افزایش داده است و ما نیز به نوبه خود تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا این سرمایه‌گذار با انگیزه مضاعف بتواند فازهای بعدی پل معلق مشگین‌شهر را به مرحله اجرا برساند.

    راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر توسعه اقتصادی منطقه را به دنبال دارد

    استاندار اردبیل نیز در این مراسم بیان کرد: راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی توسعه اقتصادی و اشتغال منطقه را به دنبال داشته است و با راه‌اندازی این مجموعه رو به روز به تعداد گرداشگران داخلی و خارجی در منطقه افزوده می‌شود.

    مجید خدابخش افزود: انتظار می رود مسئولان شهرستان مشگین شهر نسبت به ساماندهی ورودی پل معلق مشگین‌شهر اقدام کنند، چرا که مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر هم‌اکنون به قطب گردشگری کشور تبدیل شده و برای این که گردشگران در این منطقه افزایش یابد باید تمامی خدمات در پل معلق مشگین‌شهر ارائه شود.

    وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران مجموعه پل معلق مشگین‌شهر اقدامات بسیار قابل قبول و تاثیرگذار انجام داده‌اند که این اقدامات شایسته تقدیر و قدردانی است و مهم‌ترین اولویت ما حمایت از این سرمایه‌گذار است تا بتوانیم برای اقتصاد و اشتغال منطقه کمک شایانی بکنیم.

    استاندار اردبیل بیان کرد: امسال در ایام تعطیلات عید فطر در پل معلق مشگین‌شهر شاهد حضور خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی بودیم، چرا که در این تعطیلات رکورد حضور گردشگران بر روی طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه شکسته شد که این مسئله از اهمیت ویژ‌ه‌ای برخوردار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار