مدیران خودروعصر اعتبار

در بازدید نمایندگان متقاضیان از مسکن مهر پردیس اعلام شد:

تحویل ۴ هزار و ۵۰۰ ,واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر

اعلام قیمت نهایی تمام فازها در بهمن ماه

عصر ساختمان- معاون امور و مالی شرکت عمران پردیس در جریان بازدید نمایندگان متقاضیان مسکن مهر از این پروژه از افتتاح و تحویل ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر امسال خبر داد.

تحویل ۴ هزار و ۵۰۰ ,واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»،  ساویز، معاون امور اداری مالی شرکت عمران پردیس با بیان این که بیشتر بر فاز 11 متمرکز هستیم؛ اظهار داشت: افتتاح و تحویل 4 هزار و 500 واحد در بهمن ماه امسال حتمی است و از همان روز افتتاح، تحویل واحدها را نیزشروع خواهیم کرد که این موضوع چند ماه زمان می برد.
    وی ادامه داد: قیمت فازهای 9 و 5 تا هفته آینده مشخص و تا اواسط ماه آینده قیمت نهایی تمام فازها اعلام می شود. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تمامی 33 هزار واحد فاز 11 تا پایان سال 95 تحویل صاحبانشان داده می شود.
    وی در پاسخ به سوال نماینده متقاضیان در خصوص انتخاب واحدهای مسکونی گفت: دعوت از متقاضیان جهت انتخاب واحدها براساس زمان ثبت نام، واریز وجه و برداشت از حساب آن ها انجام می شود.
    در ادامه جاودان فر مدیر کارگزاری مسکن مهر پردیس با بیان این که از این پس در سایت مسکن مهر پردیس در خصوص نوبت انتخاب واحد متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد؛ گفت: با توجه به این که در قراردادهای قبلی امکان جعل سند وجود داشت؛ اقدام به چاپ نوع خاصی از قرارداد با در نظر گرفتن تدابیر امنیتی کرده ایم .از این به بعد این قراردادها در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و صورتجلسه ها حذف خواهد شد.
    بر اساس این گزارش قرار بر این شد تا به منظور حفظ حقوق متقاضیان ، مفاد این قرارداد توسط نمایندگان متقاضیان بررسی شود و در صورت نیاز تغییرات لازم را در آن اعمال کنند.
    صفدری معاونت فنی شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید در پاسخ به این که قرار بود از ابتدای دی ماه حسابرس در شرکت پردیس حضور داشته باشد؛ عنوان کرد: این کار انجام شده و حسابرسان در شرکت مستقر شده اند و وظیفه دارند علاوه بر گزارش محاسبات، مشکلات را مطرح کرده و راه حل مناسب برای آن ارائه کنند.
    وی ادامه داد: در جلسه پیش متقاضیان نسبت به دریافت مبلغ 100 هزار تومان جهت فسخ قرارداد ایراد گرفته بودند که این موضوع را پیگیری کرده و دیگر این مبالغ از کسانی که قصد انصراف دارند؛ گرفته نمی شود.
    به گزارش«عصر ساختمان»، قدیری نماینده متقاضیان مسکن مهر پردیس از افزایش هزینه انشعابات از یک میلیون و 200 هزار تومان به یک میلیون و 900 هزار تومان انتقاد کرد. صفدری در پاسخ به این انتقاد گفت: هزینه انشعابات برق سه فاز هنوز پرداخت نشده و هزینه آن 60 هزار تومان برای هر واحد در نظر گرفته شده است. موضوع دیگر به مالیات های مستقیم بر می گردد که توسط پیمانکار پرداخت شده است و خریدار باید آن را زمان تحویل واحد مسکونی بپردازد که این موارد در اطلاعیه قبلی محاسبه نشده بود.
    وی افزود:علاوه بر این هزینه انشعاب شرکت آب و فاضلاب بسیار بالاست و با این که این شرکت در مجموع 40 میلیارد تومان برای شرکت عمران مسکن مهر پردیس تخفیف درنظر گرفته است اما بازهم در این زمینه نیازمند تامین منابع مالی هستیم. در فاز 11خط لوله فاضلاب و ایستگاه پمپاژ آب را با استفاده ازمنابع مالی خود شرکت تاسیس کرده ایم.
    صفدری در پاسخ به چرایی تاخیر در تحویل واحدهای آماده گفت: کار نقل و انتقالات ، انتخاب واحد و تهیه صورتحساب ها همه توسط 33 نفر از کارمندان شرکت انجام می شود و در این زمینه با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم. تحویل واحدهای مسکونی کار بسیار سختی است. برای مثال 350 بلوک در فاز 11 وجود دارد که اگر پیمانکار هر روز یک بلوک را تحویل متقاضیان دهد یک سال طول می کشد.
    به گزارش خبرنگار «عصر ساختمان» هر چند "قدیری" نماینده متقاضیان مسکن مهر از پیشرفت روند تکمیل واحد ها در برخی فازها مانند فاز 11 و 5 ابراز خرسندی کرد اما نگرانی خود را از افزایش قیمت واحدها پنهان نکرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار