مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر طرح آزادراه تهران – شمال:

قطعه دوم این آزاد‌راه سه سال دیگر تمام می‌شود

عصر ساختمان- عباس شیخی افزود: از چند ماه قبل تر کار بر روی قطعه دوم آزاد راه تهران – شمال با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

قطعه دوم این آزاد‌راه سه سال دیگر تمام می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، عباس شیخی، مدیر طرح آزادراه تهران – شمال، با بیان این‌که از چند ماه قبل کار بر روی قطعه دوم آزادراه تهران – شمال با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود، اظهار کرد: با توجه به نهایی شدن طرح نظری این پروژه انتظار داریم که کار عملی بر روی آن با سرعت بیشتری پیگیری شود و در زمان در نظر گرفته شده کار به بهره‌برداری نهایی برسد.

    وی از تخمین سه تا 3.5 سال زمان مورد نیاز برای تکمیل قطعه دوم این آزاد‌راه سخن گفت و ادامه داد: در صورتی که مراحل اجرایی کار طبق برنامه آغاز شده و منابع اعتباری مورد نیاز تخصیص داده شود می‌توان انتظار داشت این قطعه حداکثر تا 3.5 سال آینده به بهره‌برداری نهایی برسد.

    مدیر طرح آزادراه تهران – شمال با بیان این‌که بحث بر روی قطعه سوم پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، عنوان کرد: این قطعه نیاز به نهایی شدن در طرح‌های مطالعاتی و نظری پروژه دارد که احتمال می‌دهیم کار بر روی آن و نهایی شدن برنامه‌اش حدود هشت ماه زمان نیاز داشته باشد.

    شیخی اضافه کرد: در صورتی که در جریان یک مزایده بین‌المللی شرکت مشاور و طراح این پروژه مشخص شده و برنامه آنها مورد تصویب قرار بگیرد می‌توان به استارت کار اجرایی بر روی آن امید داشت تا این قطعه نیز در زمانی کوتاه به بهره‌برداری نهایی برسد.

    وی با اشاره به احتمال نهایی شدن یک کنسرسیوم در این قطعه از شرکت‌های داخلی و خارجی تاکید کرد: با توجه به این‌که کار بسیار حیاتی و مهم بوده و با توجه به پیچیدگی‌هایی که دارد نیاز به اجرایی کردن آن براساس دانش روز وجود دارد، تلاش می‌کنیم حضور خارجی‌ها نیز در کنار شرکت‌های ایرانی باشد تا بتوان فرآیند انتقال دانش را پیگیری کرد.

    مدیر طرح آزادراه تهران – شمال درباره‌ی پیش‌بینی از زمان پایان یافتن کل کار اجرایی در این آزاد‌راه نیز توضیح داد: با توجه به طولانی بودن و البته پیچیدگی‌های خاصی که در این پروژه وجود دارد نمی‌توان به راحتی درباره زمان دقیق آن اظهارنظر کرد.

    شیخی خاطر نشان کرد: البته با توجه به نگاه مثبتی که در وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان شکل گرفته کار با قدرت و سرعت بسیاری در دست اجراست و ما امید داریم در صورت پیگیری همین روند کار تا پیش از سال 1400 به بهره‌برداری نهایی برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو