مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ :

نقاط ضعف امدادرسانی و ایمنی تئاتر شهر شناسایی شد

عصر ساختمان- شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ از برگزاری مانور امداد و نجات در مجموعه تئاتر شهر در شب گذشته خبر داد و گفت: در جریان برگزاری این مانور به تمامی اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کردیم.

نقاط ضعف امدادرسانی و ایمنی تئاتر شهر شناسایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد جواد رشیدی گفت: در راستای اجرای این مانور امداد و نجات هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌های بین بخشی از جمله اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راهور، اداره برق، آب، گاز و مخابرات انجام شد و در راستای اجرای آن به اهدافی همچون اشراف اطلاعاتی برای ارائه خدمات امداد و نجات مناسب، شناسایی نقاط ضعف امدادرسانی و ایمن‌سازی ساختمان‌ها دست یافتیم.

    وی افزود: زمان اجرای این مانور براساس برنامه از پیش تعیین شده در ساعات برگزاری مراسم‌های این مجموعه یعنی ساعات پایانی شب انجام شد. بر همین اساس این مانور در ساعت 24 شب گذشته با محوریت سازمان آتش‌نشانی و مدیریت بحران اجرایی شد.

    شهردار ناحیه یک منطقه 11 گفت: حریق فرضی در یکی از سالن‌های این مجموعه پیش بینی شده بود که در زمان اجرای مانور تمامی موضوعاتی که باید توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام می‌شد به طور کامل اجرایی شد. در راستای اجرای این مانور اهدافی همچون اشراف کامل اطلاعاتی نسبت به موقعیت این مکان در زمان بروز حادثه احتمالی محقق شد، البته پیش از این نیز بازدیدهایی از مجموعه گذاشته شده بود تا برای زمان بروز حادثه با داشتن اشراف اطلاعاتی دسترسی سریع به مراکز و تاسیسات مهم مجموعه امکان‌پذیر باشد.

    رشیدی ادامه داد: در عملیات شب گذشته، عملیات نجاتی از پشت بام مجموعه به صورت فرضی انجام شد که طی آن حادثه دیدگان فرضی از پشت بام به پایین منتقل شدند. در جریان این مانور پیش‌بینی کیسه نجات نیز شده بود که اجرای بخشی از این برنامه به مانورهای دیگر موکول شد. در این مانور سه ایستگاه شماره 1، 18 و 46 با تمام تجهیزات و ماشین‌آلات خود حضور داشتند.

    شهردار ناحیه یک منطقه 11افزود: مانورهای دیگری در سایر نقاط حساس پیش‌بینی شده، برای مثال در مرحله دوم، این مانور در مجموعه تالار وحدت برابر برنامه‌ریزی اجرایی خواهد شد تا با شناسایی نقاط ضعف، ایمنی و رفع مخاطرات در کمترین زمان ممکن، امدادرسانی هنگام بروز حادثه انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار