مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تشریح مشکلات شهرداری‌ها به دلیل رکود صنعت مسکن

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: رویکرد این وزارتخانه در قبال شهرداری ها بویژه شهرداری شهرهای کوچک در استان ها ، کمک به این نهاد است و با توجه به رکود حاکم در بخش مسکن شهرداری ها از نظر درآمد مشکل دارند.

تشریح مشکلات شهرداری‌ها به دلیل رکود صنعت مسکن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا عظیمیان در بازدید از پروژه درحال آماده سازی زمین های 450  هکتاری زعفرانیه بیرجند، افزود:شهرداری به عنوان یک نهاد 100 درصد عمومی، عهده دار مسولیت خدمات‌رسانی به مردم است.

    وی تاکید کرد که نگاه دولت در اجرای پروژه‌های زیربنایی صرفا اقتصادی نیست بلکه تامین سرانه‌های مورد نیاز مردم هر شهر از جمله بیمارستان، راه، مدرسه، فضای سبز و ... از مهم ترین رویکردها و برنامه های دولت تدبیر و امید است.

    وی یادآور شد: ایجاد کمربند سبز، معبرهای مناسبت برای سهولت رفت و آمد، سرانه های خدماتی و مسکونی وقتی تامین شد، آن وقت دولت به اهداف یاد شده خواهد رسید.

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن یادآور شد: در اجرای آماده سازی 450 هکتار از اراضی یادشده، آستان قدس رضوی با دولت همکاری می کند، امیدواریم هر دو بخش به اهداف خود در این پروژه برسند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: پیشنهاد شد، تغییراتی در این پروژه از لحاظ تفکیک و حد نصاب کاربری داده شود، که تا پایان کار در پروژه روند «انعطاف پذیری» وجود داشته باشد.

    وی اضافه کرد: در اجرای پروژه نباید رویه غیرمنعطف و خشک داشته باشیم، باید منافع خود را هر روز بررسی و با توجه به آن تصمیم گیری کنیم.

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نوشت: متاسفانه در فرهنگ ایرانی ها به غلط این مطلب جاافتاده که حرف مرد یکی است، در صورتی که هر فردی منافع خود را به روز نگاه کند و قرآن هم در این خصوص می فرماید «کُلُّ یَوم هُوَ فِی شَأن» یعنی خدا هر روز پدیده تازه و جدید دارد.

    عظیمیان افزود: هر کسی بر اساس منافع و شرایط روز، تصمیم صحیح و عاقلانه می گیرد، ممکن است روز بعد این تصمیم تغییر کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار