مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای عالی میراث فرهنگی عنوان کرد

صنعت گردشگری محور تحولات نظام اجتماعی است

عصر ساختمان- عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری گفت: صنعت گردشگری، محور تحولات نظام اجتماعی است و در این راستا باید با هتل‌ها و برندهای مشترک جهانی تعامل کنیم.

صنعت گردشگری محور تحولات نظام اجتماعی است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، ابراهیم بای سلامی ظهر جمعه در آیین افتتاح هتل هما شماره یک مشهد با بیان اینکه صنعت گردشگری دانش محور است اظهار کرد: صنعت گردشگری مولفه هایی است که باشناخت راهبردها در این راستا و برنامه ریزی و هم‌افزایی به مدیریت اجرا می‌رسیم.

    وی با تاکید به اینکه گردشکری در ایران باید به صورتی باشد که وقتی یک گردشگر وارد کشور می‌شود متوجه تفاوت ایران با سایر کشورها شود افزود: توسعه و بازسازی اقامتگاه‌های سراسر کشور را مدنظر قرار دهیم و با محور رویکرد اقتصادی به تعالی فرهنگ کار در این خصوص کمک کنیم.

    عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه در بحث توسعه اقامتگاه‌ها، عدالت اجتماعی و فقر زدایی را باید لحاظ کنیم گفت: در این مسیر  باید به آمایش سرزمین بپردازیم و توسعه مقاصد گردشگری را مورد توجه قرار دهیم زیرا صنعت گردشگری بزرگترین بنگاه اقتصادی غیردولتی است.

    وی ادامه داد: در صنعت گردشگری باید حقوق کارگران رعایت شود و منزلت سازمان گردشگری افزایش یابد .

    بای سلامی با تاکید به اینکه گردشگری در و ضعیت کنونی کشور، سنتی، محدود و پراکنده است بیان کرد: باید به رویکردهای جدید از این وضعیت خارج  شویم و هدف اصلی از صنعت گردشگری باید بزرگ کردن بازار باشد.

    وی با اشاره به اینکه در این صنعت باید عرضه محور باشیم گفت: در این صورت امکان بازاریابی و تبلیغات فراهم می‌شود.

    عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه روش‌های  سنتی در گردشگری نمی‌تواند مقاومت کند بلکه به روش‌های نو نیاز است تصریح کرد: اگر بخواهیم به سمت عرضه محوری حرکت کنیم باید اقامتگاه‌ها را افزایش دهیم.

    وی با اشاره به اینکه در کشور به بیش از 770 هتل نیاز داریم که 400 هتل در دستور کار ساخت قرار گرفته است گفت: طرح گردشگری پزشکی را مدنظر قرار دادیم  زیرا یکی از بهترین حوزه‌ها در این صنعت، گردشگری سلامت است که در کشور ما مورد توجه قرار گرفته است‌.

    بای سلامی با بیان اینکه صنعت گردشگری، محور تحولات نظام اجتماعی است تاکید کرد: باید با هتل‌ها و برندهای مشترک جهانی تعامل کنیم تا با همکاری و رقابت، به ارتقا و توسعه این صنعت و افزایش ثروت و منزلت دست یابیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار