مدیران خودروعصر اعتبار

رفع تصرف بیش از یک میلیون متر مربع اراضی ملی البرز در دولت یازدهم

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد که با اهتمام دولت تدبیر و امید یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۲۶ متر مربع از اراضی ملی در سال های ۹۲ تا۹۵ در این استان رفع تصرف شد.

رفع تصرف بیش از یک میلیون متر مربع اراضی ملی البرز در دولت یازدهم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، تقی رضایی روز شنبه  اظهار داشت: با پیگیری مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، این میزان اراضی به بیت المال بازگشت که نسبت به چهار سال ماقبل سال 92از افزایش چند برابری برخورداربوده است.
    وی بیان داشت:درچهار سال گذشته 51 قطعه ملک به دستگاه های دولتی و 106 قطعه ملک به مراکز خصوصی در البرز واگذار شد.
    مدیرکل راه وشهرسازی استان البرز به فعالیت های این اداره کل در بخش مسکن مهر وخودمالک اشاره کرد و گفت: در 4 سال گذشته 15 هزارو440 واحد مسکونی در مناطق ماهدشت ، شهرک ابریشم و سایر مناطق البرز توسط این اداره کل آماده سازی و به مردم واگذار شده است.
    در اوایل فعالیت دولت یازدهم ساخت 110 هزار واحد مسکونی مهر توسط اداره کل راه وشهرسازی ، بنیاد مسکن و شرکت عمران شهرجدید هشتگرد استان البرز در دست احداث قرار گرفت که تاکنون بیش از 90 درصد این واحدها تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
    رضایی گفت: در بخش مدیریت فنی طی 4 سال گذشته ساخت 6 ساختمان دولتی و مراکز فرهنگی و 2 بیمارستان و مرکز پزشکی در سطح استان نظارت فنی شد و اکنون نیز 30 پروژه ساختمانی دیگر در دست اقدام است.
    مدیرکل راه و شهرسازی البرز بیان کرد: در این مدت 2 هزارو373 رای کمیسیون ماده 12 صادر شد و 811 پرونده کیفری در دست بررسی قرار گرفت ضمن آنکه 73 پرونده حقوقی املاک در استان مختومه شد.
    وی اظهار داشت : در مجموع فعالیت های بخش شهرسازی و حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه وشهرسازی استان البرز در مقایسه با چهارقبل از دولت تدبیر و امید از افزایش چشمگیری برخوردار است و اکنون نیز تعداد زیادی پروژه عمرانی در بخش راه سازی ، مسکن مهر و دیگر بخش ها در دست اقدام داریم .
    این اداره کل در بخش راه سازی طی چهار سال گذشته اقدامات موثری از جمله ساخت و بهسازی 684 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی ، راه فرعی و راه روستایی انجام داده است که پیش از این اطلاع رسانی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار