مدیران خودروعصر اعتبار

جاوید خبر داد:

۳۰ پروژه عمرانی در یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

عصر ساختمان- معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: از ۱۷۰ پروژه عمرانی تنها ۳۰ پروژه‌ باقی مانده که تا یک ماه آینده آنها را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

۳۰ پروژه عمرانی در یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا جاوید معاون فنی و عمران  شهرداری تهران در مراسم بهره‌برداری همزمان از تونل و زیرگذر شهید ضربعلی زاده به همراه 7 پروژه عمرانی پایتخت که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه این پروژه از اوایل سال 95 آغاز شد و کارکنان این پروژه به صورت شبانه روزی فعالیت کردند، اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران برای احداث این پروژه در کنار شهرداری تهران بود.

    وی افزود: در مجموعه پروژه های شهرداری تهران کارشناسانی وجود دارند که بدون تردید سرمایه‌ و ذخیره‌های شهرداری تهران محسوب می‌شوند.

    معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه طی 12 سال گذشته مناطق جنوبی نسبت به دیگر مناطق شهر تهران پیشرفت زیادی در پروژه‌های عمرانی داشتند، گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای کاهش فاصله جنوب و شمال و همچنین شرق و غرب بوده است.

    وی ادامه داد: طی 12 سال گذشته اولویت ما تکمیل خطوط مترو و همچنین افزایش بوستان‌ها، سراهای محلات و غیره بود که به خوبی توانستیم آن را به سرانجام برسانیم.

    جاوید به 7 پروژه افتتاح شده اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها در مقیاس پروژه‌های متوسط محسوب می‌شوند اما از حساسیت های زیادی برخوردار هستند.

    معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه افتتاح تونل ضربعلی‌زاده با مشکلات زیادی همراه بود، گفت: امروز این پروژه از ریل راه‌آهن عبور می‌کرد که توقف آن غیر ممکن بود، به همین منظور گودبرداری همزمان با عبور قطارها را انجام دادیم.

    وی اضافه‌ کرد: امروز همزمان با افتتاح تونل ضربعلی زاده 5 پروژه مقاوم‌سازی پل‌ها و تقاطع‌های غیر همسطح در شهر تهران به بهره‌برداری رسید که مهمترین افزایش ارتفاع پل تقاطع شهید چمران و خیابان ملاصدرا بود.

    جاوید با بیان اینکه از ابتدای حضور شهردار تهران حدود 140 پروژه در شهر بهره‌برداری شده است، گفت: بسیاری از این پروژه‌ها در مقیاس جهانی به بهره‌برداری رسیده که برای ما افتخارآمیز است.

    معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه هفته آینده 2 مگاپروژه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: یکی از آنها بزرگراه شهید حکیم و تونل شهدای غزه است که برای احداث آنها اقدمات زیادی انجام شده است.

    وی با تاکید بر اینکه از 170 پروژه شهر تهران تنها 30 پروژه باقی مانده، افزود: طی یک ماه آینده یا این پروژه‌ها را به بهره‌برداری می‌رسانیم یا اینکه آنها را از آب و گل درمی‌آوریم.

    جاوید با بیان اینکه برای این 7 پروژه نزدیک به 40 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: بسیاری از این پروژه‌های می‌تواند مشکل ترافیک را برطرف و همچنین تردد شهروندان را آسان کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو