مدیران خودروعصر اعتبار

شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران مصوب کرد:

جزئیات مصوبه شورا درباره الحاق اراضی تعاونی مسکن جانبازان گنبدکاووس

عصر ساختمان- دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به استاندار گرگان، مصوبه شورا را در چهار بند با اعلام موافقت شورا نسبت به تغییر کاربری اراضی ۶۰ هکتاری تعاونی مسکن جانبازان لشگر سی گرگان از مسکونی- خدماتی به نظامی، ابلاغ کرد.

جزئیات مصوبه شورا درباره الحاق اراضی تعاونی مسکن جانبازان گنبدکاووس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به صادقلو استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان، مصوبه شورا را درباره مغایرت طرح تفصیلی با طرح جامع شهر گنبدکاووس؛ الحاق اراضی تعاونی مسکن جانباران لشگر سی گرگان، ابلاغ کرد.

    در نامه دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به استاندار استان گلستان آمده است: شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ 96.4.19 مصوبه مورخ 95.3.31 خود در خصوص الحاق 2.2 هکتار اراضی متعلق به لشگر 30 پیاده گرگان به محدوده شهر با کاربری مسکونی با تامین خدمات را مورد بازنگری قرار داد و ضمن تایید صورتجلسه مورخ 96.3.28 کمیته فنی در این خصوص با الحاق اراضی مذکور منوط به تحقق شروط زیر موافقت می‌نماید:

    1. با عنایت به این که اراضی مربوط به پادگان لشگر پیاده گرگان به مساحت بیش از 60 هکتار قبلا و در چهارچوب طرح جامع مصوب، کاربری مسکونی – خدماتی داشته و تاکنون محقق نشده و طبق اظهارات مسئولان استانی برنامه انتقال و تغییر کاربری آن در آینده نزدیک متصور نیست، لذا به جهت تعدیل و کاهش سطوح مسکونی شهر، کاربری اراضی مربوط به پادگان لشگر 30 پیاده گرگان با مساحت بیش از 60 هکتار به طور کامل از «مسکونی – خدماتی» به «نظامی» تغییر یابد.

    2. با توجه به ماهیت اراضی زراعی اراضی، مصوبه کمیسیون تبصره ماده 1 اخذ گردد.

    3. سرانه‌های خدماتی، مطابق ماده 101اصلاحی قانون شهرداری‌ها و همچنین تبصره 4 ذیل ماده واحد قانون تعیین وضعیت املاک، تعیین گردد.

    4. حداکثر تعداد طبقات در اراضی الحاقی 3 طبقه پیش‌بینی گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار