مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل سابق راه و شهرسازی گلستان:

نقشه جامع و تفضیلی ۱۸ شهر گلستان تدوین شد

عصر ساختمان:مدیرکل سابق راه و شهرسازی گلستان گفت: در استان گلستان ۳۰ شهر داریم که از این تعداد ۱۸ شهر نقشه جامع و تفضیلی دارد و مطالعات هفت شهر در نوبت است.

نقشه جامع و تفضیلی ۱۸ شهر گلستان تدوین شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از مهر، مدیرکل سابق راه و شهرسازی گلستان گفت: در استان گلستان 30 شهر داریم که از این تعداد 18 شهر نقشه جامع و تفضیلی دارد و مطالعات هفت شهر در نوبت است.علی بخش رستمی، عصر چهارشنبه، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان، اظهار کرد: در استان گلستان 30 شهر داریم که از این تعداد 18 شهر نقشه جامع و تفضیلی دارد، مطالعات 7 شهر در نوبت است، در 5 شهر در حال تدوین طرح است و در 5 شهر جدیدالتأسیس نیز طرح هادی شهری در دست اقدام است.

    وی افزود: در بخش مسکن مهر از سال 86 تعهداتی ایجادشده بود که به‌مرور تا سال 91 به 2 برابر مصوبه رسید و تاکنون 19 هزار واحد مسکن مهر تحویل داده‌شده است.

    وی بیان کرد: در بخش املاک حقوقی 200 هکتار زمین تملک کردیم و 240 فقره حکم از محاکم قضایی صدور رأی داشتیم که 92 درصد آن‌ها به نفع دولت بود.

    رستمی تصریح کرد: در سال گذشته 300 هزار تن آسفالت در جاده‌های استان ریخته شد که 300 کیلومتر راه استانی را پشتیبانی می‌کرد.

    وی افزود: میزان بدهی اداره کل راه و شهرسازی در 2.5 سال گذشته 68 میلیارد تومان بود که به‌تدریج 50 درصد از این بدهی‌ها شناسنامه‌دار شده و 70 درصد نیز با اسناد خزانه و دیگر اسناد محقق شده است، مابقی بدهی‌ها نیز ساماندهی شده و ردیف اعتباری دارد.

    مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان گلستان تصریح کرد: تکلیف حقوق و مزایای 350 نفر از کارکنان راه و شهرسازی استان گلستان نیز مشخص نبود که در این مدت به آن نیز رسیدگی شد و امروز اداره کل راه و شهرسازی گلستان در آرامشی نسبی به سر می‌برد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار