مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین شهری اصفهان از فردا

عصر ساختمان- مدیر مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان از آغاز به کار نخستین نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین شهری اصفهان در ۱۳ مرداد ماه سال جاری خبر داد.

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین شهری اصفهان از فردا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایمنا، مدیر مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان از آغاز به کار نخستین نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین شهری اصفهان در 13 مرداد ماه سال جاری خبر داد.

    محمدرضا نیلفروشان  اظهارکرد: این رویداد بین المللی برای اولین بار در استان اصفهان با همت شهرداری اصفهان و با همکاری مراکز علمی کشور رقم می خورد.

    وی افزود: شهروندان اصفهانی می توانند از 13 تا 15 مرداد مصادف با میلاد امام رضا(ع) در نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین شهر اصفهان حضور بهم رسانند و از نزدیک با آخرین دستاوردهای دنیا و کشور در زمینه های مختلف از جمله فناوری های نورپردازی آشنا شوند و نظریات خود را اعلام کنند.

    مدیر مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی و جلسات سخنرانی، برگزاری سمیناری با حضور تعدادی از کشورهای پیشرو در صنعت پسماند دنیا و برپایی سمینار بین المللی شهر هوشمند را از برنامه های جانبی اولین جشنواره بین المللی فناوری های نوین مدیریت شهری اعلام کرد.

    نیلفروشان خاطرنشان کرد: در نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین شهری برای افراد مختلف از سن 3 تا 93 سال برنامه ریزی های ویژه ای انجام شده است.

    وی با اشاره به اینکه 4 سالن نمایشگاه بین المللی و فضای بیرونی آن به این برنامه اختصاص می یابد، اظهارکرد: در سالن اول 22 کشور خارجی حضور دارند البته 4 کشور تنها برای سخنرانی و ارائه دستاوردهای خود حضور می یابند و 18 کشور نیز در 29 غرفه فناوری های نوین خود در عرصه مدیریت شهری را به نمایش می گذارند.

    نیلفروشان ادامه داد: در سالن دوم نیز 211 شرکت دانش بنیان حضور می یابند و آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند، در سالن سوم که ایران مرز پرگهر نام دارد نیز بزرگترین مجموعه های علمی کشور همچون جهاد دانشگاهی و صنایع دفاع و غیره حضور دارند و دستاوردهای خود در زمینه مدیریت شهری را ارائه می کنند.

    وی اضافه کرد: در پارکینگ نمایشگاه نیز برخی از تجهیزات مدیریت شهری که در فضای نمایشگاه نمی گنجید در محیط باز نمایش داده می شود.

    مدیر مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان گفت: سالن چهارم نیز یک گروه بازی سازی ماراتن با محوریت دانشگاه اصفهان و مشارکت کمیته شهروندی و سازمان فرهنگی تفریحی از 16 تیم از استان ها حضور می یابند و 16 بازی رایانه ای در زمینه مدیریت شهری می سازند.

    نیلفروشان گفت: در این سالن مدیران شهری از نزدیک به صورت تعاملی قرار است با شرکت ها و جوانان گفتگو کنند و برخی مسائل را حل کنند.

    وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره این است که بازاری برای فناوری های نوین شهری فراهم شود، گفت:  به تصویر کشیدن جایگاه علمی کشور به تمام افراد دنیا از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره و نمایشگاه است چرا که کشور از لحاظ علمی درجایگاه مناسبی قرار دارد و نیازمند حمایت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار