مدیران خودروعصر اعتبار

معاون استاندار بوشهر:

شبکه و سیستم فاضلاب در شهرهای ساحلی استان بوشهر به‌صورت کامل اجرایی شود

عصر ساختمان- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شبکه و سیستم فاضلاب شهری در شهرستانهای ساحلی استان بوشهر به صورت کامل اجرایی شود که این امر در اولویت کاری استان قرار دارد.

شبکه و سیستم فاضلاب در شهرهای ساحلی استان بوشهر به‌صورت کامل اجرایی شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست ساماندهی سواحل استان بوشهر  با اشاره به اینکه 8 شهرستان استان بوشهر از ظرفیت ساحل برخوردار است اظهار داشت: اجرای طرح‌های شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای ساحلی این استان طراحی و اجرایی شود.

    وی با بیان اینکه اجرای طرح  شبکه فاضلاب  در شهرهای ساحلی استان بوشهر در اولویت قرار دارد تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات زیست محیطی و ورود فاضلاب به دریا، باید شبکه و سیستم فاضلاب شهری در مرکز استان و سایر شهرستانهای ساحلی استان بوشهر به صورت کامل اجرایی شود که این امر در اولویت کاری استان قرار دارد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر برطرف شدن مشکلات پلاژ بانوان و آقایان در بوشهر  تصریح کرد: اخیراً بازدید و بررسی فنی از پلاژ آقایان و بانوان بوشهر صورت گرفته است که طبق گزارشات باید نواقصات موجود در اسرع وقت توسط دستگاه‌های مرتبط برطرف شود.

    گراوند با اشاره به ضرورت متصل شدن  نقاط مختلف شهر بوشهر به شبکه فاضلاب این شهر بیان کرد: در حال حاضر نیز باید مکان‌هایی که در شهر بوشهر دارای سیستم فاضلاب شهری هستند باید ساکنان آن مناطق به شبکه فاضلاب شهری متصل شوند.

    معاون استاندار بوشهر با تاکید بر فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست و ساماندهی فاضلاب شهری خاطرنشان کرد: باید اقدامات فرهنگی در حوزه محیط زیست و ساماندهی فاضلاب شهری در اولویت برنامه‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر و سازمانهای مردم نهاد قرار گیرد.

    وی با تاکید بر ساخت پلاژ  در سواحل مختلف استان بوشهر با مشارکت شهرداری‌هاافزود: با برنامه‌ریزی مناسب و با همکاری شهرداری و حمایت بخش خصوصی در شهرهای ساحلی استان بوشهر پلاژهای آقایان و بانوان احداث شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو