مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس خبر داد:

وعده ساخت ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه تا سه ماه دیگر

عصر ساختمان- عضو کمیسیون بودجه مجلس با اشاره به این‌که قطاری که چند روز قبل وارد کرمانشاه شد آزمایشی بوده و برای تست ریل گذاری بکارگیری شد، گفت: امکان مسافرت ریلی به این دلیل فراهم نشده که ایستگاهی برای این راه آهن ساخته نشده است.

وعده ساخت ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه تا سه ماه دیگر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از تسنیم، حسن سلیمانی اظهار کرد:‌ با توجه به شرایطی که در حال حاضر در استان از نظر برآورده شدن توقع رسیدن قطار به کرمانشاه  حاکم است و آمادگی استفاده از این وسیله ای که امکان ترددی برای مردم کرمانشاه را در سهولت رفت و آمد حاصل کند، برای آزمایش خط قطاری عبور کرده و به کرمانشاه رسیده است.

    وی با بیان این‌که ریل گذاری و رسیدن آزمایشی قطار به کرمانشاه به معنای فراهم شدن زمینه جابجایی مسافر نیست،‌افزود:  امکان مسافرت ریلی به این دلیل فراهم نشده که ایستگاهی ساخته نشده است و به همین دلیل امکان مسافرگیری و بلیت فروشی وجود ندارد؛بنابراین می توان گفت که تنها به بخشی از وعده ها محقق شده است که باید اقدامات زیربنایی به اتمام برسد، ولی بقیه اقدامات مرتبط با این پروژه باقی مانده است.

    سلیمانی تصریح کرد: توقع ما این است که به همین نحوی که در دو این سه ماهه اخیر با سرعت لازم کارکردند و نشان دادند که اگر بخواهند می توانند بقیه پروژه را نیز تمام کنند و به این نیاز مردم  پایان بخشند و  پروژه را تمام کنند تا مردم استان کرمانشاه باور کنند بعد از 16 سال دیگر قطار قابلیت استفاده دارد.

    نماینده مردم کنگاور،صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:مسئولان مربوطه اعلام کرده اند که تا 3ماه آینده ساخت ایستگاه به اتمام می رسد و قطار می تواند حرکت رسمی خود را آغاز کند.

    سلیمانی در خصوص نقش این قطار در توسعه استان کرمانشاه به خانه ملت گفت:کرمانشاه تنها مرزی است که کوتاه ترین فاصله را به عراق دارد و امکان جابجایی مسافر و کالا از مرزهای استان کرمانشاه به عراق از نظر مسافت و امنیت فراهم است؛از این رو باید راه های مواصلاتی استان کرمانشاه را توسعه دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار