مدیران خودروعصر اعتبار

نجفی:

طرح برج باغ یکی از اشتباهات شورای وقت بود

عصر ساختمان- هم‌اکنون جلسه ارائه برنامه پیشنهادی کاندیداهای شهرداری در محل شورای شهر تهران در حال برگزاری است و محمد علی نجفی به عنوان اولین نامزد در حال ارائه برنامه‌های خود و پاسخ به سوالات اعضای شورای پنجم است.

طرح برج باغ یکی از اشتباهات شورای وقت بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از اقتصادآنلاین، در ابتدای این جلسه محمد علی نجفی به ارائه برنامه‌های خود پرداخت که شرح مهم‌ترین صحبت‌های او بدین قرار است:

    شهرداری تهران به دولت بدهکار است/ شهرداری چه لزومی دارد روزنامه سیاسی داشته باشد؟

    در بخش مطالبات می‌بینیم که حتی چک‌های زیادی از مردم گرفته شده و تاریخ آن‌ها گذشته و کسی دنبال نکرده یا افراد ناشناسی چک‌های در وجه حامل را نقد کرده‌اند و معلوم نیست این پول‌ها چه شده؟!

    شهرداری رقم قابل توجهی به دولت بدهکار است.

    اگر شهرداری می‌‌خواهد کتاب چاپ کند چرا به ناشران بخش خصوصی نمی‌دهد؟ چه نیازی دارد که با رانت امکانات شهرداری انتشارات راه انداخته و کتابفروشی و شهر کتاب راه انداخته و بخش خصوصی که با سیلی صورت خودشان را سرخ نگه داشته‌اند را تحت فشار گذاشته‌اند و به ورشکستگی آن‌ها کمک می‌کند؟

    چه ضرورتی دارد که شهرداری یک روزنامه سیاسی داشته باشد؟ در کجای دنیا این را می‌بینید؟ البته این به این معنا نیست که همین فردا همشهری را تعطیل کنیم. اتفاقا اگر دنبال کار سیاسی بودیم مثل برخی‌ها، این روزنامه ابزار خوبی است.

    تا جایی که می‌شود باید خدمات شهرداری روی وب برود و الکترونیک ارائه شود.

    دفاتر خدمات الکترونیک شهر به شدت از اهداف اولیه خود منحرف شده، حالا کاری ندارم که این مجوزها به چه کسانی داده شده است!

    مسئولین شهرداری درباره اطلس مال گزارش بدهند/برج باغ یکی از اشتباهات شورا بود

    درباره اطلس مال و همچنین مال ارگ در سعادت آباد مسئولین شهری بیایند گزارش بدهند که چطور به اینها مجوز دادند؟درخت‌ها را قطع کردند ابتدا به بهانه پارکینگ و حالا تبدیل به مال شده است.

    طرح برج باغ یکی از اشتباهات شورای وقت بود، حتی اگر آن مصوبه درست اجرا می‌شد این مشکلات در این سطح نبود، اسمش برج باغ است و در واقع فقط برج!

    ما می‌توانستیم تهران را به یک باغ شهر تبدیل کنیم و امروز کار سختی است که این اتفاق بیفتد اما باید تلاش کرد.

    صراحتا می‌گویم ارتباط تشکیلاتی با هیچ حزبی ندارم/ از روزی که شهردار شوم دیگر سیاسی نخواهم بود

    با همه احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب ارتباط داشته و دارم و صراحتا اعلام می‌کنم ارتباط تشکیلاتی و تعهد آور با هیچ حزب و گروهی ندارم البته با گروهی از دوستان سابقه همکاری و دوستی بیشتری دارم.

    اگر شهرداری شدم از همان روز اول کسوت سیاسی را از تن در می‌آورم و کسوت خدمت به شهر و شهروندان را به تن می‌کنم. امروز یک فعال و کارشناس در مسائل سیاسی هستم اما شهردار نباید سیاسی باشد.

    قراردادهای بالای یک میلیارد تومان شهرداری را در سایت منتشر خواهم کرد/ روابط دولت و شهرداری حسنه خواهد شد

    اگر شهردار شوم بعد از چهارده سال رابطه شهرداری و دولت حسنه خواهد شد.

    به دنبال این هستم که ظرف یکی دو ماه آینده تمام قراردادهای شهرداری بیش از یک میلیارد تومان را روی سایت شهرداری می‌گذاریم.

    دنبال نهادسازی و بنیان گذاشتن مواردی هستم که شورا و شهردار بعدی هم نتوانند آن را از بین ببرند و به آن عمل نکنند، مثل شفافیت در قراردادها و محرم دانستن مردم در این خصوص.

    باید به دنبال نقاط خالی برای کسب درآمد در شهر باشیم. من به دنبال رسیدن به پاستور از طریق بهشت نیستم. اگر این چهار سال بگذرد من از کسوت های مدیریتی کناره گیری می کنم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو