مدیران خودروعصر اعتبار

هم‌زمان با دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

اجرای ۲۰ پروژه عمرانی در حوزه راه و شهرسازی استان مرکزی

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از اجرای ۲۰ پروژه عمرانی متنوع در حوزه راه و شهرسازی هم‌زمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

اجرای ۲۰ پروژه عمرانی در حوزه راه و شهرسازی استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از فارس، مجید نصرالله‌نژاد صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر اظهار داشت: هم‌زمان با گرامیداشت ده مبارک فجر 20 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 55 هزار میلیون ریال در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

    وی تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور پیروزی شکوهمند ملت همیشه در صحنه و قهرمان ایران و استقرار نظام اسلامی و همچنین یادآور مجاهدت‌ها، جانبازی‌‌ها و تظاهرات خودجوش و باشکوه ملت مسلمان و انقلابی است که منجر به سقوط نظام طاغوت و شکل گیری تحولات عظیم ملی و منطقه‌ای در حوزه‌‌های فرهنگی اجتماعی اقتصادی و عمرانی شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان داشت: این اداره کل در راستای تکالیف خود و همچنین برنامه ریزی‌های انجام شده به نوبه خود در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به آحاد مردم استان در حوزه ساخت و توسعه مسکن و همچنین اماکن دولتی و خدمت رسانی به مسافرین و رانندگان عبوری با هدف ارتقاء شاخص‌های ایمنی و تسهیل تردد در جاده‌های برون شهری  و کاهش سوانح با اعتباری بالغ بر 55 هزار میلیون ریال 20 پروژه شاخص را در شهرستان‌های اراک، خمین، محلات، ساوه و شازند آماده افتتاح و کلنگ‌زنی دارد

    نصرالله‌نژاد اضافه کرد: چهار خطه کردن محور محلات به سمت خمین و دلیجان به طول مجموع پنج کیلومتر و اعتباری بالغ بر 15 هزار میلیون ریال، اجرای روشنایی محور اراک به سلفچگان به طول 16 کیلومتر در دو باند رفت و برگشت و اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیون ریال، اجرای روشنایی محور گردنه گیان و نقره کمر تفرش به طول مجموع 5/11 کیلومتر در دو باند رفت و برگشت و اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیون ریال و همچنین اصلاح گردنه رنگرز (موسوم به پیچ آیینه) ساوه به اعتبار مجموع 600 میلیون ریال آماده افتتاح می‌باشند.

    وی گفت: همچنین در دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری شاهد کلنگ‌زنی عملیات احداث زیرگذر روستای خیرآباد اراک با اعتباری بالغ بر 12 هزار میلیون ریال و نیز زیرگذر پرندک ساوه با اعتباری بالغ بر 4 هزار  میلیون ریال با حضور مسئولان ارشد استان خواهیم بود.

    وی با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر که در دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری مورد افتتاح و بهره برداری قرار می‌گیرند، نیز اظهار داشت: در دهه فجر سال جاری شاهد افتتاح بیش از یک هزار و 300 واحد مسکن مهر در قالب طرح‌های 99 ساله و خود مالک در شهرهای خمین، اراک و ساوه خواهیم بود که برای افتتاح این تعداد واحدهای مسکن مهر بالغ بر 280 هزار میلیون ریال تسهیلات بانکی اختصاص یافته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی