مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان:

امسال ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در کردستان احداث می شود

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: در سال جاری سهم استان کردستان از احداث مسکن برای مددجویان تحت پوشش این نهاد ۳۰۰ واحد است.

امسال ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در کردستان احداث می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، محمد رسول شیخی زاده روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه استان در سنندج افزود: این واحدها از محل درآمدهای صندوق امداد ولایت و مشارکت های مردمی احداث می شود و در اکثر شهرهای استان کار احداث واحدها شروع شده است.
    وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از نهادها از جمله قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس و بنیاد مسکن بخشی از سهم مسکن خود را به محرومان اختصاص داده اند لذا بدون شک تعداد مسکن محرومان تا پایان سال افزایش می یابد.
    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان بیان کرد: همچنین در سال جاری هزار پروژه نیز به فضاهای جانبی و تعمیرات مسکن مددجویی اختصاص یافته است.
    وی در ادامه با اشاره به مشارکت های مردمی در چهار ماهه اول نخست سال جاری در استان افزود: با جمع آوری 75 میلیارد ریال زکات در استان در چهار ماهه نخست امسال، با رشد 50 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.
    شیخی زاده با بیان اینکه هفت میلیارد ریال نیز از طریق صدقات در سال جاری جمع آوری شده است، گفت: خیران در زمینه اکرام ایتام نیز 20 میلیارد ریال کمک کردند و این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای رشد 25 درصدی بوده است.
    وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کار رسانه یکی از سخت ترین و در عین حال حساس ترین و ظریف ترین حرف است افزود: کار و فعالیت رسانه ها به نوعی در راستای رسالت انبیا و اولیا است و بدنبال روشنگری جامعه از طریق مختلف هستند.
    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه رسانه ها نقش تاثیرگذاری در سوق ددن جامعه به سمت کمک به نیازمندان و رفع فقیر در جامعه دارند اعلام کرد: از تمامی طرح ها و پیشنهادات اصحاب رسانه در راستای کمک به محرومان و جامعه استقبال خواهیم کرد.
    هم اکنون 45 هزار خانوار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده و از خدمات و حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار