مدیران خودروعصر اعتبار

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران (۲۶)

بازار گرم صنعت ساختمان در نمایشگاه هفدهم

عصر ساختمان- سید محمد کریمی عضو هیات رئیسه و سرپرست امور نمایشگاهی با اشاره به اسقبال حدود ۳۰ هزار نفری بازدیدکنندگان در روز اول نمایشگاه، از برگزاری جلسات B۲Bهیات‌های تجاری خبر داد.

بازار گرم صنعت ساختمان در نمایشگاه هفدهم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»، سید محمد کریمی عضو هیات رئیسه و سرپرست امور نمایشگاهی از برگزاری جلسات B2Bهیات های تجاری خبر داد و گفت: برگزاری جلسات B2B میان هیات های تجاری خارجی و داخلی پیش بینی شده است و قرار است که ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صنعت و تعاون معرفی شود. در این خصوص نشست‌هایی نیز برگزار خواهد شد.
    سرپرست امور نمایشگاهی با اشارَه به امضا تفاهم نامه تاکید کرد: در نمایشگاه امسال تفاهم نامه‌هایی نیز میان سرمایه گذاران داخلی و شرکت کنندگان به امضا رسیده است البته آمار دقیق‌تر آن را می‌توان پس از نمایشگاه ارائه کرد. 
    عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران، ضمن اشاره به گستردگی هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نسبت به نمایشگاه‌های قبل، ابراز داشت: نمایشگاه امسال با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها، روسای اتاق‌های تعاون سراسر کشور، فعالان صنعت ساختمان و جمع کثیری از مسئولان و مدیران ارشد صنعت ساختمان و بخش تعاون افتتاح شد.
    نمایشگاه امسال پربارتر از سال گذشته
    دبیر کل اتاق تعاون ایران در حاشیه هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تعاون را به عنوان یک بخش مستقل اقتصادی، حلقه وصل تمام بخش‌ها توصیف کرد.
    ماشاالله عظیمی با اشاره به اینکه هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بسیار پربارتر از نمایشگاه سالهای قبل بوده است، گفت: نمایشگاه امسال با حضور حدود 1300 شرکت کننده کار خود را آغاز کرد که 391 شرکت کننده از 31 کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم هستند.
    وی با تاکید بر نقش مسکن در اقتصاد ابراز داشت: اگر صنعت ساختمان حرکت کند، سایر بخش‌های اقتصاد نیز به تبع آن فعال شده و حرکت خواهند کرد باید در نظر داشت که تاثیر ساختمان در GDP به میزان 15 درصد است و این تحرک بخشی، حدود 200 رشته را در بر می گیرد. اگر مسکن راه بیفتد تمام بخش‌های این صنعت به تبع آن فعال شده و به راه میفتد.
    به گفته عظیمی، تاثیر ساختمان در GDP 15 درصد است و این تحرک بخشی  15 درصدی نزدیک به 200 رشته‌فعالیت را فعال می‌کند و سایر بخش‌ها نیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم فعال خواهند شد.
    دبیر کل اتاق تعاون خاطر نشان کرد: در هفدهمین نمایشگاه حضور هیات‌های تجاری از سایر کشورها و امضا تفاهم نامه‌های همکاری پیش بینی شده است.
    عظیمی ادامه داد: در حوزه فن آوری، صنعت بتن و ساختمان و سنگ اختراعاتی رونمایی شده است و دوازده محصول نانو فن‌آوری با کاربرد در ساخت‌وساز نیز در نمایشگاه صنعت ساختمان معرفی می‌شود.
    محصولات ساختمانی نانو فن‌آوری مناسب ساخت‌وساز
    معرفی محصولات نانو فن‌آوری از سوی دبیرکل اتاق تعاون ما را به سوی این محصولات در حال رونمایی سوق داد که از بین آنها می‌توان به "پروفیل در و پنجره UPVC حاوی نانوذرات" اشاره کرد. این محصولات از جنس پلاستیک سبک و محکم است که در صنعت ساختمان‌سازی به کار می‌رود اما استفاده از نانوذرات به طور قابل توجهی سختی و استحکام آن را بهبود می‌بخشد. این محصول علاوه‌ بر اینکه در تولید قاب‌ پنجره‌های دوجداره استفاده می‌شود، در دندانپزشکی و تولید لوله نیز کاربرد دارد.
    "نانو امولسیون ایجادکننده پوشش آبگریز" از دیگر محصولاتی است که در نمایشگاه صنعت ساختمان ارائه شده است. نانوسیل الوان بر پایه سیلان/سیلوکسان در اندازه‌های نانو است که به عنوان پوشش آبگریز کاربرد دارد. استفاده از این محصول به عنوان پوشش ضد آب و لک در سطوح معدنی متخلخل و جاذب در صنایع ساختمانی از جمله آثار باستانی و هنری رایج است.
    "لوله و اتصالات فاضلابی سه لایه بی‌صدا" مشکل عایق‌سازی صوتی سیستم فاضلاب ساختمان‌های بلند مرتبه را که یکی از مشکلات مهم مهندسان تأسیسات و معماری است برطرف کرده است.
    "نانو کفپوش اپوکسی مقاوم به سایش" که قابلیت کاربرد در صنایع دارویی/شیمیایی، پارکینگ خودروها، مکانهای تجاری و مسکونی، اتاق‌های تمیز و مکان‌های بهداشتی، محیط‌های صنعتی، سالن‌های تولید، صنایع غذایی و نوشیدنی دارد نیز در نمایشگاه صنعت و ساختمان معرفی شد.
    "دستگاه صنعتی لایه نشانی به روش قوس کاتدی" که برای ایجاد پوشش‌های نانو ساختار سخت و مقاوم، اپتیکی و تزئینی بر روی فلزات شیشه و سرامیک‌ها به کار می‌رود، از دیگر دستاوردهای محققان کشور است که در این نمایشگاه عرضه شده است.
    محصول "کفپوش بتنی نانو" نیز در این نمایشگاه عرضه شد. بتن آماده، کفپوش بتنی، جدول بتنی، تیرچه بتنی، بلوک سبک بتنی، و موانع ترافیکی از جمله محصولات  این حوزه است که به نمایش درآمد. عمر، دوام و مقاومت در برابر سولفات و کلرید از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصولات به شمار می‌رود.
    علاوه‌بر این محصولات محصولاتی نظیر کاشی ضد لک، بتن سبک سازه‌ای، شیشه‌هایی با ویژگی‌های منحصر به فرد، رنگ خود تمیز شونده، رنگ ترک، کاشی و سرامیک آنتی باکتریال، لوله و اتصالات، چسب دو جزئی و لاک اکریلیک در غرفه ستاد نانو در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
    علاقمندان می‌توانند با حضور در غرفه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در سالن 10-11 غرفه 135 از این محصولات بازدید کنند. این نمایشگاه از 21 تا 24 مرداد ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار