مدیران خودروعصر اعتبار

«عصر ساختمان» منتشر کرد:

ویژه نامه چهارمین روز هفدمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

عصر ساختمان – از روز ۲۱ مرداد ماه و همزمان با آغاز هفدمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران پایگاه خبری «عصر ساختمان» هر روز با ویژه نامه ای از جدیدترین اخبار و رویدادهای این نمایشگاه همراه علاقمندان صنعت ساختمان خواهد بود.

ویژه نامه چهارمین روز هفدمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، چهارمین شماره از ویژه نامه هفدمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران با نگاهی به اخم و لبخند دیپلماسی دوازدهم به صنعت ساختمان کار خود را آغاز می کند. در این مطلب پای گفته های مدیرعامل تشکل پیمانکاران ساخت، نماینده مردم اسلام آباد غرب، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم نطنز در کجلس شورای اسلامی می نشینیم و نظرات این افراد را در خصوص دیپلماسی دولت دوازدهم و تأثیر آن بر صنعت ساختمان مرور می کنیم.
    رونق بازار مسکن پس از معرفی وزیر راه و شهرسازی هم نظرات مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های تخصصی فولاد و معدن را مرور می کند. مدیرعامل تشکل پیمانکار ساخت نیز در گفت و گو با «عصر ساختمان» با اشاره به تعهد سازندگان به ادای حق مردم، از اجرایی شدن شیوه نامه اجرای ساخت مسکن وزارت راه راه و شهرسازی خبر داده است.
    علاوه بر مطالب عنوان شده گزارش های "مسکن؛ مولفه اثرگذار در کارکردهای متنوع اقتصادی" و  "نمایشگاه، کوتاه ترینمسیر کاهش هزینه های تولید و ساخت مسکن"را در این ویژه نامه خواهیم خواند.
    در ادامه معرفی محصولات شرکت های حاضر در این نمایشگاه، عصر ساختمانی ها در این شماره از ویژه نامه نمایشگاه به سراغ محصولات شرکت های "سنگ باما" و "آوانگارد" رفته اند.
    ویژه نامه نمایشگاه صنعت ساختمان تهران طی روزهای برپایی این نمایشگاه هر روزه از سوی پایگاه خبری «عصر ساختمان» منتشر خواهد شد. علاقمندان برای اطلاع از این اخبار و اخبار تکمیلی نمایشگاه به بخش رویدادهای ویژه پایگاه خبری «عصر ساختمان به آدرس www.asresakhteman.ir و یا کانال خبری http://t.me/tehranbuildingexpo مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار