مدیران خودروعصر اعتبار

وضعیت قیمت آهن‌آلات ساختمانی در بازار تهران

عصر ساختمان- نگاهی به قیمت آهن‌آلات در روز گذشته نشان میدهد از شدت صعودی بودن قیمت‌ها قدری کاسته شده است.

وضعیت قیمت آهن‌آلات ساختمانی در بازار تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایران جیب, به عبارت دیگر می توان گفت که بازار وضعیت آرامی را به خود گرفت و مانند روز های قبل، اخباری مبنی بر نوسانات بازار و بسته شدن فروش و افزایش ناگهانی قیمت ها گزارش نشد. هر چند که در روز گذشته نیز همچنان افزایش قیمت ها را داشتیم اما با این حال می توان گفت که بازار اهن در روز گذشته بسیار وضعیت آرام‌تر و خوشایندتری را برای مشتریان نسبت به روزهای قبل داشت. زیرا طبق آمارها و گزارشات، در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت آهن‌آلات در همه مقاطع و همه برندهای مختلف بودیم. بدین منظور که اگر اعلام می شد امروز قیمت میلگرد افزایش دارد، یعنی تمام کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد افزایش قیمت دارند. اما در حال حاضر شرایط فرق می کند. زیرا در روز گذشته شاهد افزایش قیمت در بعضی از کارخانه ها بودیم و اینکه در روز گذشته نوسان قیمتی وجود نداشت، علت آن است که اعلام شود وضعیت بازار اهن آرام شده است.

    در روز گذشته (دوشنبه) قیمت تیرآهن در بعضی از سایزها افزایش داشت. قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان نسبتا ثابت و قیمت تیرآهن آریان فولاد و فولاد یزد و تبریز افزایش داشت. قیمت میلگردها نیز در بیشتر کارخانه ها ثابت اعلام شد، فقط میلگرد های کارخانه ظفربناب، پرشین فولاد و کویرکاشان افزایش داشت. در خصوص نبشی ها نیز می توان گفت که قیمت‌ها ثابت بود و تنها نبشی های ناب تبریز و اسپیرال افزایش داشته است.

    اما در ارتباط با قیمت ناودانی شرایط کمی متفاوت است. زیرا قیمت ناودانی ها افزایش داشت و تنها ناودانی البرز غرب (ابهر) و ناودانی ناب تبریز قیمت ثابت داشتند. پروفیل ها نیز قیمت نسبتا ثابتی داشتند به غیر از پروفیل هیربد، پروفیل صدرا و نورد میلاد یزد که افزایش قیمت داشت. ورق سیاه در همه ی کارخانه ها و سایز ها افزایش قیمت داشت. ورق فولاد مبارکه و ورق اکسین، ورق گیلان و ورق کاویان و ورق روس افزایش قیمت داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو