مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل هلدینگ عمران و ساختمان وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری:

ساخت بازار تخصصی ساختمان ارزش افزوده بالایی دارد

عصر ساختمان- مدیرعامل هلدینگ عمران و ساختمان وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ساخت بازار تخصصی ساختمان ارزش افزوده و سود آوری بالایی را به همراه دارد.

ساخت بازار تخصصی ساختمان ارزش افزوده بالایی دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، امیرحسین کریمی روز سه شنبه در حاشیه مراسم امضای توافقنامه صندوق بازنشستگی کشوری با شرکت ساختمانی معروف چینی در جمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که پروژه مشترک ایران و چین، ضمن سودآوری برای صندوق بازنشستگی کشوری و بازنشستگان تحت پوشش آن، بتواند به نظام توزیع در حوزه ساختمان و جذاب شدن آن کمک کند و سبب استانداردسازی و استفاده درست از ظرفیت های موجود در این بخش شود.
    وی تاکید کرد: شرکت سازنده چینی، شرکت بزرگ و معتبری است که قرار است در مدت سه سال این پروژه( بازار تخصصی ساختمانی) را به انجام برساند.
    وی تاکید کرد: بازار تخصصی ساختمان و مصالح به دلیل سهولت دسترسی و مراجعات متخصصان این حوزه، در منطقه حکیمیه تهران در زمینی به مساحت 90 هزار مترمربع ایجاد خواهد شد.
      کیفیت کار این شرکت چینی چگونه کنترل خواهد شد؟ افزود: با توجه به آنکه مهندسین ساختمان ایرانی در حوزه ساخت و ساز از دقت بالایی برخوردار هستند بدون شک کار را با دقت و حساسیت کنترل خواهند کرد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. کریمی، اجرای پروژه یاد شده را همراه با مطالعات دقیق کارشناسی و انجام مراحل تهیه طرح مطالعاتی، امکان سنجی و طرح توجیهی، عنوان کرد و افزود: ساخت بازار تخصصی ساختمان نقطه آغازی برای ایجاد سایر بازارهای تخصصی در کشور است.
    وی خاطرنشان کرد: قرار است این بازار با سرمایه گذاری مبلغی حدود 250میلیون دلار از سوی چین و تامین 85 درصد فاینانس و 15 درصد منابع صندوق بازنشستگی کشوری به اجرا درآید.
    مدیرعامل شرکت هلدینگ صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: از آنجا که ایران با کشور چین روابط خوبی دارد این قرارداد همکاری منعقد شده و این شرکت وعده کرده است تا طبق موعد مقرر کار را تکمیل کند و تحویل دهد.
    کریمی گفت: متاسفانه در حال حاضر کسانی به امر ساخت و ساز ساختمان اشتغال دارند که از تخصص و تجربه لازم برخوردار نیستند و آمارها نشان می دهد تعداد زیادی واحد مسکونی خالی بدون سکنه در تهران وجود دارد که این امر سبب هدررفت حجم زیادی سرمایه از کشور می شود.
     توافقنامه ساخت بازار تخصصی ساختمان امروز، سه شنبه از سوی شرکت چینی بی سی جی و صندوق بازنشستگی کشوری به امضا رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار