مدیران خودروعصر اعتبار

۲۰ طرح عمرانی و تولیدی اشنویه در هفته دولت به بهره برداری می رسد

عصر ساختمان- فرماندار اشنویه گفت: ۲۰ طرح عمرانی، تولیدی، آموزشی و کشاورزی این شهرستان با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره داری می رسد.

۲۰ طرح عمرانی و تولیدی اشنویه در هفته دولت به بهره برداری می رسد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، اسعد خضری اظهار کرد: این طرح ها شامل بهره برداری از 16 کیلومتر بهسازی و آسفالت جاده اشنویه -ارومیه، سرخانه 500 تنی 'سنگان'، آسفالت چند خیابان در اشنویه و نالوس، گازرسانی به روستاها، طرح هادی روستایی، توسعه آبیاری تحت فشار و قطره ای، افتتاح و تجهیز مدرسه و چندین طرح دیگر است.
    وی افزود: ناهموار بودن جاده اشنویه- ارومیه مورد نقد مردم و توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفته بود که با پی گیری های انجام شده آماده بهره برداری شد.
    خضری افزود: گازرسانی به روستاهای 'گندویلا'، 'خانلر'، 'جبرئیل آباد' و 'سوجه' و اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستای 'سنگان' از دیگر طرح هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
    وی ادامه داد: جدول گذاری 10 روستا، آبیاری تحت فشار و قطره ای در روستاهای 'سوجه'، 'دوربه' و 'گندویلا'، سیل بند 'بیژن آباد'، جعبه سازی پلاستیکی در شهرک صنعتی از دیگر طرح ها در اشنویه است.
    وی اضافه کرد: رونمایی از تندیس قهرمان ملی 'حسن جانفشان'، افتتاح و بهره برداری و تجهیز مدارس روستاهای 'الکاباد' و 'سنگر' نیز از دیگر طرح های هفته دولت است.
    فرماندار اشنویه گفت: ساختمان معلولین و چند خیابان شهری با اعتبار 15 میلیارد ریال
    نیز در اشنویه کلنگ زنی می شود.
    خضری برگزاری مراسم یادواره شهدای دولت و تجلیل از کارکنان نمونه ادارات و نشست با نخبگان و فعالان اجتماعی، دیدار و سرکشی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ادای احترام به شهدا را از دیگر برنامه های هفته دولت اعلام کرد.
    فرماندار اشنویه گفت: حدود 90 درصد راه های روستایی اصلی در اشنویه آسفالت شده و از این لحاظ اشنویه رتبه خوبی را در استان داراست.
    خضری اظهار کرد: با افتتاح این طرح ها سطح رفاه مردم تا حد زیادی بهبود می یابد و در تلاش برای پی گیری مطالبات و دیگر خواسته های مردم شریف اشنویه هستیم.
    از دوم تا هشتم شهریور هر سال هفته دولت نامگذاری شده است.
    شهرستان اشنویه در غرب آذربایجان غربی قرار دارد و بیش از 70 هزار نفر جمعیت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار