مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی:

۲۰ پروژه‌ها راه وشهرسازی استان مرکزی با ۵۵ هزار میلیون ریال اعتبار افتتاح می‌شوند

عصر ساختمان:مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: ۲۰ پروژه در حوزه راه و شهرسازی استان با اعتبار ۵۵ هزار میلیون ریال در دهه مبارک فجر افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

۲۰ پروژه‌ها راه وشهرسازی استان مرکزی با ۵۵ هزار میلیون ریال اعتبار افتتاح می‌شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، مجیدرضا نصرالله نژاد صبح امروز در جلسه ویژه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر این اداره کل در حوزه‌های عمرانی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور پیروزی شکوهمند ملت همیشه در صحنه و قهرمان ایران و استقرار نظام اسلامی و همچنین یادآور مجاهدت‌ها, جانبازی‌ها و تظاهرات خودجوش و باشکوه ملت مسلمان و انقلابی است که منجر به سقوط نظام طاغوت و شکل‌گیری تحولات عظیم ملی‌و منطقه‌ای در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی اقتصادی و عمرانی شد.

    وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی به‌منظور انجام تکالیف خود و نیز برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به نوبه خود در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به آحاد مردم استان در حوزه ساخت و توسعه مسکن و همچنین اماکن دولتی و نیز خدمت‌رسانی به مسافران و رانندگان عبوری با هدف ارتقاء شاخص‌های ایمنی و تسهیل تردد در جاده‌های برون‌شهری  و کاهش سوانح با اعتبار 55 هزار میلیون ریال 20 پروژه شاخص را در شهرستان‌های اراک- خمین- محلات- ساوه و شازند آماده افتتاح و یا کلنگ زنی دارد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به ویژگی‌های پروژه‌های آماده افتتاح این اداره کل در دهه فجر انقلاب اسلامی در حوزه راهسازی و راهداری گفت: 4 خطه کردن محور محلات به سمت خمین و دلیجان به طول مجموع 5 کیلومتر و اعتبار 15 هزار میلیون ریال, اجرای روشنایی محور اراک- سلفچگان به طول 16 کیلومتر در دوباند رفت وبرگشت با اعتبار 5000 میلیون ریال است.

    نصرالله نژاد تصریح کرد: همچنین اجرای روشنایی محور گردنگیان و نقره کمر تفرش به طول مجموع 5/11 کیلومتر در دو باند رفت‌وبرگشت و اعتبار 4000 میلیون ریال و همچنین اصلاح گردنه رنگرز (موسوم به پیچ آئینه) ساوه به اعتبار مجموع 600 میلیون ریال آماده افتتاح است.

    وی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی امسال شاهد کلنگ‌زنی عملیات احداث زیرگذر روستای خیر آباد اراک با اعتبار 12000 میلیون ریال و نیز زیرگذر پرندک ساوه با اعتبار 4000 میلیون ریال با حضور مسئولان ارشد استان هستیم.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: در راستای پروژه‌های مسکن مهر که در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

    نصرالله نژاد بیان داشت: به همت این اداره، در دهه فجر امسال شاهد افتتاح بیش از 1320 واحد مسکن مهر در قالب طرح‌های 99 ساله و خودمالک در شهرهای خمین, اراک‌و ساوه هستیم که در راستای افتتاح این تعداد واحدهای مسکن مهر 280 هزار میلیون ریال تسهیلات بانکی اختصاص یافته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار